Skravletråd

Jaaaaa... Blir visst ikke noe tv på meg i kveld :P

Ja, de krever sitt for å si det sånn! Blir overgang for oss som bare har en snart seksåring fra før, nå som vi får en liten Til. Blir liksom tilbake til småbarnsperioden igjen
Ja det blir nok overgang, men da har du jo gjort det før:) gruer meg litt for den babytiden når jeg har toåring fra før og en mann som jobber borte:P men, andre klarer det så hvorfor skal ikke jeg?:) blir nok som å tilbake igjen ja, siden dere har en seksåring:)

Uff stakar liten da.. Lurer på hva som er i veien :o

Ja det blir nok overgang, men da har du jo gjort det før:) gruer meg litt for den babytiden når jeg har toåring fra før og en mann som jobber borte:P men, andre klarer det så hvorfor skal ikke jeg?:) blir nok som å tilbake igjen ja, siden dere har en seksåring:)
Jada, har jo vært igjennom det før. Og fordelen er jo helt klart at storebror er veldig selvstendig. Men hadde nok ønska at det ikke var så mange år mellom dem egentlig da.. Selv vokst opp med søsken som er ganske nære i alder og Syns det er fint:)
Jaada, det klarer du nok helt fint:)

Jada, har jo vært igjennom det før. Og fordelen er jo helt klart at storebror er veldig selvstendig. Men hadde nok ønska at det ikke var så mange år mellom dem egentlig da.. Selv vokst opp med søsken som er ganske nære i alder og Syns det er fint:)
Jaada, det klarer du nok helt fint:)
Ja det er liksom fordeler og ulemper med alt:) han er jo sikkert selvstendig ja, i tillegg til at han forstår nok bedre hvis babyen krever mye en kveld. Men ja, nær i alder kan jo også være en fordel om de får et nært bånd. Men igjen, det kan man med stor aldersforskjell og:) jada, det må gå så da går det:) hehe. Har mye familie i nærheten da, så er ikke helt alene:)

Back
Topp