Ja, det er veldig greithehe ja...slipper man lure![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er veldig greithehe ja...slipper man lure![]()
Husker ikke nummer 2 :/ men den første var bra![]()
Ja det blir nok overgang, men da har du jo gjort det førJa, de krever sitt for å si det sånn! Blir overgang for oss som bare har en snart seksåring fra før, nå som vi får en liten Til. Blir liksom tilbake til småbarnsperioden igjen
Gråting enda??Uff stakar liten da.. Lurer på hva som er i veien![]()
Jada, har jo vært igjennom det før. Og fordelen er jo helt klart at storebror er veldig selvstendig. Men hadde nok ønska at det ikke var så mange år mellom dem egentlig da.. Selv vokst opp med søsken som er ganske nære i alder og Syns det er fintJa det blir nok overgang, men da har du jo gjort det førgruer meg litt for den babytiden når jeg har toåring fra før og en mann som jobber borte
men, andre klarer det så hvorfor skal ikke jeg?
blir nok som å tilbake igjen ja, siden dere har en seksåring
![]()
Ikke noe? Våknet han igjenJaaaaa... Blir visst ikke noe tv på meg i kveld![]()
Ikke sant![]()
klarte ikke la være
![]()
Åh neiikle noe kjekt
![]()
Ja det er liksom fordeler og ulemper med altJada, har jo vært igjennom det før. Og fordelen er jo helt klart at storebror er veldig selvstendig. Men hadde nok ønska at det ikke var så mange år mellom dem egentlig da.. Selv vokst opp med søsken som er ganske nære i alder og Syns det er fint![]()
Jaada, det klarer du nok helt fint![]()
Blir en interessant natt da!Ja han sov bittelitt også startet han igjen![]()