Skravletråd

Ja, det er helt utrolig hva man egentlig er i stand Til. Hehe, ja var nok litt svart under øya de første månedene:D Men rart med det, man husker jo og først og fremst de fine og gode tingene likevel♥
Ja, når en tenker tilbake så husker jeg jo at jeg var dritsliten av og til, men vi skal nå ha en til da så:P hehe. Så man husker bedre de gode tingene:) husker også jeg sa til meg selv under fødsel at "hvorfor i hel***** gjør folk dette flere ganger":o haha. "Hvorfor har jeg gjort det her mot meg selv":P

Hehe ja vi får se om vi orker :o Neida bare tuller.. Skal nok gå bra det her :) Eldste er 6,5 så blir stor forskjell fra sist da det var over 5 år mellom hehe... Var ikke helt planlagt at det ble så tett, men blir nok veldig bra tenker jeg :)

Ville virkelig den spira deres da ja, hehe :) Går nok så bra så :)
Hehe, tenker det går strålende:D ja blir litt annerledes, men da har dere jo litt hjelp i andremann da, til underholdning om ikke annet:P hehe
Skjønner det ikke var planlagt, men det ordner seg jo uansett ja:) man angrer jo iallfall ikke på de barna man får<3

Back
Topp