Den siste var kvart på 10Når er det oppdatering igjen nå da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den siste var kvart på 10Når er det oppdatering igjen nå da?![]()
Den siste var kvart på 10så det er nok ikke før kvart på 2
![]()
Iskaldt vann![]()
rett fra fryseren
helt perfekt på en varm kveld
![]()
Heheda er han nok veldig vandt med vannet
så bra
![]()
![]()
Heheda er han nok veldig vandt med vannet
så bra
![]()
![]()
Hehe nei ikke jeg helleråja hehe så lenge har jeg ingen planer om å sitte oppe![]()
Ikke rart de vill leke litt daMin elsker vann, men syns han ble litt ukonsentrert på kurset sist og ville helst leke så da tok vi en pauseMen han er jo yngre enn din!
![]()
Det blir nok gøy daHan elsker vannet..mer under enn over..![]()
Vært på babysvømmekurs.
neste var for viderekomne...så var det 2 småbarnskurs.
skal gå med sølvi også på babysvømmekurs...også sammen senere på søskensvømming![]()
Haha nei det skjer nok ikke3plass du rosa!!snart forbi meg og
![]()
Ja, når en tenker tilbake så husker jeg jo at jeg var dritsliten av og til, men vi skal nå ha en til da såJa, det er helt utrolig hva man egentlig er i stand Til. Hehe, ja var nok litt svart under øya de første månedeneMen rart med det, man husker jo og først og fremst de fine og gode tingene likevel♥
Hehe, tenker det går strålendeHehe ja vi får se om vi orkerNeida bare tuller.. Skal nok gå bra det her
Eldste er 6,5 så blir stor forskjell fra sist da det var over 5 år mellom hehe... Var ikke helt planlagt at det ble så tett, men blir nok veldig bra tenker jeg
![]()
Ville virkelig den spira deres da ja, heheGår nok så bra så
![]()
ja gleder meg alleredeDet blir nok gøy da![]()
![]()
hehe nei...rykket opp til 3 duHaha nei det skjer nok ikkeHehe 3? Var jeg ikke på 4 lengre? Hva skjer
![]()
Nei men det er det da ikke sikkert at jeg er heller dethehe nei...rykket opp til 3 duhehe.
hvorfor kan ikke det skje? er ikke sikkert jeg er like aktiv hele mnd![]()