nei, det er heller ikke sikkertNei men det er det da ikke sikkert at jeg er heller det
Å så tror jeg nok at musemor kommer opp lenge før meghehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei, det er heller ikke sikkertNei men det er det da ikke sikkert at jeg er heller det
Å så tror jeg nok at musemor kommer opp lenge før meghehe
ferdig med teppe jaSå brable du ferdig ?
![]()
Haha, ja ikke sant! Det er godt man er laga sånn at man glemmer!! Jeg har en snikende forventning om at ting skal gå litt roligere denne gangen. At formen skal være bedre og at babyen faktisk har tenkt til å sove når den kommer ut, i motsetning til forrigeJa, når en tenker tilbake så husker jeg jo at jeg var dritsliten av og til, men vi skal nå ha en til da såhehe. Så man husker bedre de gode tingene
husker også jeg sa til meg selv under fødsel at "hvorfor i hel***** gjør folk dette flere ganger"
haha. "Hvorfor har jeg gjort det her mot meg selv"
![]()
Hehe ikke santHaha, ja ikke sant! Det er godt man er laga sånn at man glemmer!! Jeg har en snikende forventning om at ting skal gå litt roligere denne gangen. At formen skal være bedre og at babyen faktisk har tenkt til å sove når den kommer ut, i motsetning til forrigemen tør liksom ikke håpe for mye på det heller. Bedre å være forberedt på nattevåking osv, enn omvendt
Og fødsel lar jeg bare være å tenke på så lenge jeg kan!!
Jeppnei, det er heller ikke sikkertså det vil vi bare se etterhvert
![]()
Så flink du er daferdig med teppe ja![]()
Og en gryteklut/grytelapp![]()
Hehe nei ikke jeg hellersønder eller sjekke i morgen tidlig igjen
men siden jeg hadde 1957 kvart på 10 så håper jeg p være på 2000 i morgen
![]()
hehe kjekt det da. er jo viktig man koser seg. det gjør jeg ogJepp![]()
men jeg prøver så godt jeg kan da
ikke fordi jeg vill høyt opp men fordi jeg elsker å skravle her
![]()
Hehe, tenker det går strålendeja blir litt annerledes, men da har dere jo litt hjelp i andremann da, til underholdning om ikke annet
hehe
Skjønner det ikke var planlagt, men det ordner seg jo uansett jaman angrer jo iallfall ikke på de barna man får<3
takk takk. fikk ånden over meg i kveld. grytelappene er gave med en flaske vin og ripsgeleSå flink du er da![]()
![]()
![]()
skal ta i løpet av morgendagenFå se da![]()
hmm neeeii...klokka er mange...og i morgen er det ingen kjære mor og sove lenge nei...opp og hoppe da...
natta jenter![]()
Ja, man gjør jo det heldigvis! Gleder meg innmari til babytid jeg daHehe ikke santmin BARE sov i starten han. Hadde ikke tid til å spise engang. Håper på en mellomting nå
hehe. Ja og så får en bare ta ting som det kommer. En kommer seg igjennom det uansett
fødsel er ikke i mine tanker enda heller. Hehe.
Jeg har vist detJa du har virkelig skravla fælt hehe!
Ikke santhehe kjekt det da. er jo viktig man koser seg. det gjør jeg og![]()