HeheJa jeg åså derfor måtte jeg bare ha til henne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJa jeg åså derfor måtte jeg bare ha til henne
![]()
Men de er fine di åÅååå, så fin! Var egentlig sånn type vign jeg hadde lyst til å kjøpe, men... Endte opp med en teutonia i stedet. Ble egentlig ganske fornøyd, selv om det ikke var spnn type vogn jeg hadde sett for meg. Den er jo så liten og nett liksom, og har svingbare hjul foran som kan låses. Men innså at det var like greit for meg å ha en som ikke er så tung.
Ikea på en lørdag ettermiddag er vel ikke det jeg ville anbefalt nei
Går jo an, men blir jo litt zikkzakk mellom de som ikke vet hva de skal ha, mannfolka som daffer etter konene sine og viltre barn som ikke har fått plass på lekerommet![]()
Ojoj kengu drar innpå jammenDa kjører vi update
Videre er Malla på plass nr 16 (med 671) og Undomiel på plass 20 (med 518)
Hvilken kake blir det?Har kjøpt inn til hjemmelaget pizza og kake hernammenam
Nesten en mnd mellom våres termin da3. November![]()
Ja det ble hunHeheHun ble vel glad, kan jeg forestille meg
![]()
Kvikklunsjkake...slik som jeg la ut bilde av guttungen hadde pynta...så har kjøpt inn nonstopHvilken kake blir det?![]()
Jammen er du flink dahmm...nei..får ta turen ned på vaskerommet igjen....![]()
Ja, alt tatt i betraktning er jeg helt enigJa altså, det er ganske grått her og. Og kald vind. Men plutselig titter sola frem, og da er det helt nydeligSå med sommeren som har vært tatt i betraktning, så er det fint vær
blir grilling etterpå
NammeKvikklunsjkake...slik som jeg la ut bilde av guttungen hadde pynta...så har kjøpt inn nonstop![]()
Jammen er du flink da![]()
jeg er kvitt alt
eller nå begynner det p komme litt igjen da
men var kvitt alt i går
meget sjeldent men gu så deilig
![]()
hehe...tror vi har noen mini seigmenn liggende han kan få pynte med ååNamme![]()
![]()
Nesten en mnd mellom våres termin daFor jeg ble jo satt tilbake...1 des.
Alt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andreblææææ....ka allergi? pollen? gress?
Ja det ble hungleder meg bare til å henge den opp
![]()
![]()
Mannen her reagerer på gress - han gleder seg veldig til frisk høstluft jaAlt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andre! Nyser og føler meg elendig. Blir deilig med frisk og een høstluft
!