Skravletråd

Åååå, så fin! Var egentlig sånn type vign jeg hadde lyst til å kjøpe, men... Endte opp med en teutonia i stedet. Ble egentlig ganske fornøyd, selv om det ikke var spnn type vogn jeg hadde sett for meg. Den er jo så liten og nett liksom, og har svingbare hjul foran som kan låses. Men innså at det var like greit for meg å ha en som ikke er så tung.
Men de er fine di å :D å enmaljungaen blir fort tung i trapper. Det Jar jo heldigvis ikke jeg :)

Ikea på en lørdag ettermiddag er vel ikke det jeg ville anbefalt nei :P

Går jo an, men blir jo litt zikkzakk mellom de som ikke vet hva de skal ha, mannfolka som daffer etter konene sine og viltre barn som ikke har fått plass på lekerommet :P

Nei uff :P orker ikke i dag :P

Ja altså, det er ganske grått her og. Og kald vind. Men plutselig titter sola frem, og da er det helt nydelig:) Så med sommeren som har vært tatt i betraktning, så er det fint vær:) blir grilling etterpå
Ja, alt tatt i betraktning er jeg helt enig :)

Oooh grilling er alltid kos!

Jammen er du flink da :D :D jeg er kvitt alt :D eller nå begynner det p komme litt igjen da :p men var kvitt alt i går :D meget sjeldent men gu så deilig :D

hehe...ja..må jo...:P skulle ha hatt tjener til de pliktene der...må være kjedligste som finnes...:P

blææææ....ka allergi? pollen? gress?
Alt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andre :p ! Nyser og føler meg elendig. Blir deilig med frisk og een høstluft :) !

Alt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andre :p ! Nyser og føler meg elendig. Blir deilig med frisk og een høstluft :) !
Mannen her reagerer på gress - han gleder seg veldig til frisk høstluft ja :P

Back
Topp