Skravletråd

Oj :D effektive dere er da :D :D
Vi kjøpte emmaljunga Edge :)
Vis vedlegget 129856

Denne :)

Dere da?
Åååå, så fin! Var egentlig sånn type vign jeg hadde lyst til å kjøpe, men... Endte opp med en teutonia i stedet. Ble egentlig ganske fornøyd, selv om det ikke var spnn type vogn jeg hadde sett for meg. Den er jo så liten og nett liksom, og har svingbare hjul foran som kan låses. Men innså at det var like greit for meg å ha en som ikke er så tung.

Nei, er ikke det. Været er jo fint og så:) Burde jo bare skyndte meg Å nyte det:)
Heldig med fint vær - her er det grått og lummert :/

Men er visst meldt fint hele neste uke - så får satse på en ladning med vit D da.

Kanskje ta med en bok ut og?

Da kjører vi update :P

Videre er Malla på plass nr 16 (med 671) og Undomiel på plass 20 (med 518)

Vedlegg

• 1439031088879.jpg
    1439031088879.jpg
    58,6 KB · Visninger: 6
Holder på nedi kjelleren og vaskerommet. guuud for et kaos...skjønner jeg har vært sløv på den fronten i det siste:O:O

Begynner å se bedre ut;) Måtte bare ha en liten pust i bakken her...
2 maskinen på.
Og brettet en haug med klær...
alt oppi skittentøyskurvene og ikke slengt rundt lenger som det var:O:O

Så allergisk! Flere som sliter med allergi? Denne sommeren har vært skikkelig tøff:dead: helt forferdelig allergimessig... Gleder meg til høst :happy:

Heldig med fint vær - her er det grått og lummert :/

Men er visst meldt fint hele neste uke - så får satse på en ladning med vit D da.

Kanskje ta med en bok ut og?
Ja altså, det er ganske grått her og. Og kald vind. Men plutselig titter sola frem, og da er det helt nydelig:) Så med sommeren som har vært tatt i betraktning, så er det fint vær:) blir grilling etterpå

Back
Topp