Skravletråd

Er på lekeplass nå :) ferdig på biblioteket. Deilig sol! Men må snart hjemover for å rydde litt og lage mat :)

Da var 2 julegaver til I boks:)
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv også :) en form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen:)
Du er så effektiv med de gavene :D :D kanon bra :D :D
Herlig med litt nye klær å :D :D er det de alladin buksene fra Cubus? De er kjempe gode nå :D

Hørtes veldig koselig ut! Men du har vært litt rampete som har bært vann og støvsuget :P
Hehe ja ;p men hadde lover tuppa hu skulle få bade å så stikker sambo av med nøkkelen til vannkranen :p å støvsuge det måtte jeg for jeg dro jo med meg halve plenen inn når jeg gikk ut å inn hele tiden :p

Du er så effektiv med de gavene :D :D kanon bra :D :D
Herlig med litt nye klær å :D :D er det de alladin buksene fra Cubus? De er kjempe gode nå :D
Husker ikke hva de het, var på tilbud ti 49 :) grå bukse, med ekstremt bredt "strikk" I livet, skal egentlig være brettet ned men passer perfekt over mage. Strikken er turkis med mønster, hadde å sort bukse med rosa strikk, men har så mange sorte :)
Ja like greit det. Merker at man ikke røyker lengre, har plutselig kr til overs :) å så liker jeg å gjøre kupp. For føler at mange av de vi gir gaver til aldri blir fornøyde med det de får, så derfor gidder jeg ikke bruke mye kr på det heller.

Husker ikke hva de het, var på tilbud ti 49 :) grå bukse, med ekstremt bredt "strikk" I livet, skal egentlig være brettet ned men passer perfekt over mage. Strikken er turkis med mønster, hadde å sort bukse med rosa strikk, men har så mange sorte :)
Ja like greit det. Merker at man ikke røyker lengre, har plutselig kr til overs :) å så liker jeg å gjøre kupp. For føler at mange av de vi gir gaver til aldri blir fornøyde med det de får, så derfor gidder jeg ikke bruke mye kr på det heller.
Oj er de på tilbud :D :D de ser jo så gode ut da :D :D
Nå fikk jeg å lyst på :o :p hvordan var str på de ? :)

Uff nei da er det ikkje noe kjekt å gi. P hvertfall ikke å bruke masse penger på det :o

Å hus så ekkelt :( var på butikken i dag å da danser det svarte prikker forran øynene. klarte ikke å lese handle lappen..

Nå fikk jeg en sinnsyk skallebank :( å så sovnet hele handa mi :(

Heldigvis våkner den til nå.. Men det var ikke serlig godt :o

Back
Topp