Haha syntes det er verre med støvtørking jeg dahehe...ja..må jo...skulle ha hatt tjener til de pliktene der...må være kjedligste som finnes...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha syntes det er verre med støvtørking jeg dahehe...ja..må jo...skulle ha hatt tjener til de pliktene der...må være kjedligste som finnes...
![]()
Vi krysser fingrene for at det gjør det - da var det avgårde for oss og ^-^Fikk gardinen av forresten, blir spennende å se om jeg får den på igjen også![]()
Vi krysser fingrene for at det gjør det - da var det avgårde for oss og ^-^
Ønsker dere alle en fin dag![]()
Ja, er detJa, alt tatt i betraktning er jeg helt enig
Oooh grilling er alltid kos!
På utkikk etter noe spesielt?Da tar vi snart en tur på biblioteket![]()
Jeg har og fått gjort unna et par julegaverDa var 2 julegaver til I boks![]()
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv ogsåen form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen
![]()
Det hørtes deilig utDa har vi fått oss litt lunsj, havregrøt med blåbær, bringebær og rips fra hagen![]()
Mhm, det gjør det...Ja da blir det litt forskjell![]()
Huff stakkar:/ Tar du noe med.?Alt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andre! Nyser og føler meg elendig. Blir deilig med frisk og een høstluft
!
Men det slipper jeg stortsett for har jeg vaskehjelp tilHaha syntes det er verre med støvtørking jeg dadet kan jeg ikke fordra
![]()
haha..ikke nødvendigvis like lett det nei.Fikk gardinen av forresten, blir spennende å se om jeg får den på igjen også![]()
Det fikk jammen ungene badatil de hakket tenner
nå er vi ute på handle runde å så kjenner jeg det skal bli godt å komme igang med middagen
![]()
Har bært fulle bøtter med varmt vann i bassenget , og støvsuger i dagå ellers sprunget for den minste ting
gåen.no
![]()
Gleder meg til en rolig kveld nå![]()
Ja, er detOg nå er det bare kjempevær her og, så nå bader femårigen i basseng til og med
![]()
Da var 2 julegaver til I boks![]()
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv ogsåen form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen
![]()
På utkikk etter noe spesielt?