Skravletråd

Fikk gardinen av forresten, blir spennende å se om jeg får den på igjen også :P

Det fikk jammen ungene bada :p til de hakket tenner :p nå er vi ute på handle runde å så kjenner jeg det skal bli godt å komme igang med middagen :)

Har bært fulle bøtter med varmt vann i bassenget , og støvsuger i dag :o å ellers sprunget for den minste ting :o gåen.no :p
Gleder meg til en rolig kveld nå :D

Da var 2 julegaver til I boks:)
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv også :) en form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen:)

Da var 2 julegaver til I boks:)
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv også :) en form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen:)
Jeg har og fått gjort unna et par julegaver:D aldri vært så tidlig ute før:)

Da har vi fått oss litt lunsj, havregrøt med blåbær, bringebær og rips fra hagen :)
Det hørtes deilig ut:) Her hadde vi rundstykker med skinke og ost...sjokolademelk til drikke:D Men nå er det jo nesten middagstid...:D

Alt mulig pollen, vet ikke helt hva som er ute nå, men virker som det ene avlaster det andre :p ! Nyser og føler meg elendig. Blir deilig med frisk og een høstluft :) !
Huff stakkar:/ Tar du noe med.?
Jeg var veldig plaget som barn, men har vokst det meste av meg

men askepott er vel ikke på netflix?? hmm...for ny til det vel...

Det fikk jammen ungene bada :p til de hakket tenner :p nå er vi ute på handle runde å så kjenner jeg det skal bli godt å komme igang med middagen :)

Har bært fulle bøtter med varmt vann i bassenget , og støvsuger i dag :o å ellers sprunget for den minste ting :o gåen.no :p
Gleder meg til en rolig kveld nå :D

Hørtes veldig koselig ut! Men du har vært litt rampete som har bært vann og støvsuget :P

Back
Topp