Det hørtes deilig utHer hadde vi rundstykker med skinke og ost...sjokolademelk til drikke
Men nå er det jo nesten middagstid...
![]()
Det hørtes godt ut
Ja jeg begynner å bli sulten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes deilig utHer hadde vi rundstykker med skinke og ost...sjokolademelk til drikke
Men nå er det jo nesten middagstid...
![]()
Her skal vi kjøre mannen først...men gjør det klart..så blir vel middag om ca. 2 timers tid.Det hørtes godt ut
Ja jeg begynner å bli sulten!
Du er så effektiv med de gaveneDa var 2 julegaver til I boks![]()
Fikk vist kjøpt med meg to bukser til meg selv ogsåen form for joggebukse fra cubus og en tykk tights fra hm, har den bare under magen
![]()
Hehe ja ;p men hadde lover tuppa hu skulle få bade å så stikker sambo av med nøkkelen til vannkranenHørtes veldig koselig ut! Men du har vært litt rampete som har bært vann og støvsuget![]()
Nei denner for ny til det jamen askepott er vel ikke på netflix?? hmm...for ny til det vel...
Ikke jeg hellerJeg har og fått gjort unna et par julegaveraldri vært så tidlig ute før
![]()
Ja hehe....annet tips?Nei denner for ny til det ja![]()
hihi i gang her ogSånn der var fyllet laget å deigen står til heving![]()
![]()
Husker ikke hva de het, var på tilbud ti 49Du er så effektiv med de gavene![]()
kanon bra
![]()
![]()
Herlig med litt nye klær å![]()
er det de alladin buksene fra Cubus? De er kjempe gode nå
![]()
Ehm.. Kommer ikke på noen akkurat nå men det finnes nok masse jente filmer på netflixJa hehe....annet tips?![]()
Gleder meg som bare dethihi i gang her og![]()
Sånn der var fyllet laget å deigen står til heving![]()
![]()
Er det pizza lørdag I dag da??? Skal ha det vi å. Men gidder ikke begynne før gubben er kommet hjemhihi i gang her og![]()
Oj er de på tilbudHusker ikke hva de het, var på tilbud ti 49grå bukse, med ekstremt bredt "strikk" I livet, skal egentlig være brettet ned men passer perfekt over mage. Strikken er turkis med mønster, hadde å sort bukse med rosa strikk, men har så mange sorte
Ja like greit det. Merker at man ikke røyker lengre, har plutselig kr til overså så liker jeg å gjøre kupp. For føler at mange av de vi gir gaver til aldri blir fornøyde med det de får, så derfor gidder jeg ikke bruke mye kr på det heller.
Haha ja det virker sånnEr det pizza lørdag I dag da??? Skal ha det vi å. Men gidder ikke begynne før gubben er kommet hjem![]()
Tok xl, gjør vel alltid detOj er de på tilbud![]()
de ser jo så gode ut da
![]()
![]()
Nå fikk jeg å lyst på![]()
hvordan var str på de ?
![]()
Uff nei da er det ikkje noe kjekt å gi. P hvertfall ikke å bruke masse penger på det![]()
ÅhTok xl, gjør vel alltid detslik ble ho på
![]()
Tok xl, gjør vel alltid detslik ble ho på
![]()