Rart å tenke på at det går mot slutten egentlig. Har likesom akkurat klart å bli vant til tanken at jeg er gravid og koser meg med spark og bevegelserTakk takk![]()
Men gleder meg jo så klart til å møte lille krapylet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart å tenke på at det går mot slutten egentlig. Har likesom akkurat klart å bli vant til tanken at jeg er gravid og koser meg med spark og bevegelserTakk takk![]()
Her var han nok i halvørska.. men han hadde drømt at når barnet kom så var det ikke hans - er visst ikke bare gravide som har rare drømmer sånn..Nei, heldigvis ikke. Han kan vekke meg av at han har/ er I et mareritt og er redd, men ikke for å fortelle meg om det![]()
Rart å tenke på at det går mot slutten egentlig. Har likesom akkurat klart å bli vant til tanken at jeg er gravid og koser meg med spark og bevegelser
Men gleder meg jo så klart til å møte lille krapylet![]()
Haha ja masse kake i dagGod morgen på nyttherlighet som det skravles om morgnen ;P og så kake da! De er jo fantastiske alle sammen!
De jeg Jar pynter der er sjokolade kakerDere som baker og pynter så mye.
Baker dere vanlige norske kaker eller er det amerikanske kaker? Å er det smøremidler eller en form for vanlig krem?
Åh hehe nei heldigvis ikkeVar også våken rundt da - mannen vekket meg for å dele sin rare drøm/mareritt.
(Gjør deres også det?)
Åååh det er kjekt å høre da"ÅÅÅååååå jeg syns det er kjedelig at det er lørdag i dag og søndag i morgen, for jeg har lyst å være på skolen!"
Hihi! Gøy at han koser seg der![]()
Åååh det er kjekt å høre da![]()
![]()
Ikea på en lørdag ettermiddag er vel ikke det jeg ville anbefalt neimå på ikea, men tviler på at det blir i dag altsåfrister ekstremt lite..
Ja, er jo fint han gleder seg så får håpe det fortsetterJa sant?Håper han syns det blir gøy når skolen begynner også da, ikke bare SFO
![]()
ja, må prøve være raskLurt der - men er jo helst da man vil slenge beina på bordet og slappe av?
Når er din termin da28 uker i dag! woop woop![]()
Snart 6 :OFlink du har vært da
Jeg regner også med å gå overmen hun må gjerne komme før likevel
Hvor gammel er storebror?
Dere som baker og pynter så mye.
Baker dere vanlige norske kaker eller er det amerikanske kaker? Å er det smøremidler eller en form for vanlig krem?
JaTakk! Du kommer vel etter i morgen?![]()