Det første jeg sa te gubben, hva slags B film har du lånt denne gangen, han sa det ikke var B film, hadde fått masse bra kritikk.Uhm litt rarhva syns du?
For å si det slik, det var endelig godt de fikk avsluttet filmen te slutt. Ja rar var den å .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det første jeg sa te gubben, hva slags B film har du lånt denne gangen, han sa det ikke var B film, hadde fått masse bra kritikk.Uhm litt rarhva syns du?
Det første jeg sa te gubben, hva slags B film har du lånt denne gangen, han sa det ikke var B film, hadde fått masse bra kritikk.
For å si det slik, det var endelig godt de fikk avsluttet filmen te slutt. Ja rar var den å .
Blir noe sånt på mandag og - når klær fra uka + det som lå igjen fra at vi hadde besøk (sengetøy og dyner) skal vaskes...Ja haha..noe sånnGleder meg ikke til å ta det
![]()
må få det unna når guttungen sover...Blir noe sånt på mandag og - når klær fra uka + det som lå igjen fra at vi hadde besøk (sengetøy og dyner) skal vaskes...
Slik er jeg å, kakene mine er gode deDet er hjemmelaget gulrotkakeTror jeg lager ganske gode kaker! Men er ikke så flink til å pynte
![]()
Lurt der - men er jo helst da man vil slenge beina på bordet og slappe av?må få det unna når guttungen sover...
Vis vedlegget 129826
Dårlig bilde av denneminionen er gul å bak er hvitt
![]()
Vis vedlegget 129827
Vis vedlegget 129828
Halloween muffinsenda ett dårlig bilde
Vis vedlegget 129829
Morsdags kake til mor
Vis vedlegget 129830
Det var de jeg hadde på mobilen![]()
Dere som baker og pynter så mye.
Bra han får til å sove I vogn - gjør jo ting mye enklere detHer øver vi på at lillegutt skal sovne av seg selv i vogna, for de triller ikke i barnehagen.. Gikk kjempefint i dag! Trilla ikkeMen nå var han oppe 5.45 så var trøtt som en strømpe
![]()
Nei, heldigvis ikke. Han kan vekke meg av at han har/ er I et mareritt og er redd, men ikke for å fortelle meg om detVar også våken rundt da - mannen vekket meg for å dele sin rare drøm/mareritt.
(Gjør deres også det?)
Bra han får til å sove I vogn - gjør jo ting mye enklere det![]()
Kos dere masse på byturDa var hønemorklar for by tur
så kos dere så lenge
![]()
Håper på å hanke inn noen julegaver til![]()
![]()
Da var hønemorklar for by tur
så kos dere så lenge
Håper på å hanke inn noen julegaver til![]()
![]()
Yay! Gratulerer28 uker i dag! woop woop![]()