Skravletråd

Uhm litt rar :P hva syns du?
Det første jeg sa te gubben, hva slags B film har du lånt denne gangen, han sa det ikke var B film, hadde fått masse bra kritikk.
For å si det slik, det var endelig godt de fikk avsluttet filmen te slutt. Ja rar var den å .

Det er hjemmelaget gulrotkake :D Tror jeg lager ganske gode kaker! Men er ikke så flink til å pynte :P

Det første jeg sa te gubben, hva slags B film har du lånt denne gangen, han sa det ikke var B film, hadde fått masse bra kritikk.
For å si det slik, det var endelig godt de fikk avsluttet filmen te slutt. Ja rar var den å .

Hehe ja, blir ikke en jeg ser igjen for å si det sånn.

6 års kaka :) Litt mer fancy da ;)

10426877_10155075843470576_702874982282109734_n.jpg

Vis vedlegget 129826

Dårlig bilde av denne :p minionen er gul å bak er hvitt :)

Vis vedlegget 129827

Vis vedlegget 129828
Halloween muffins :) enda ett dårlig bilde :o

Vis vedlegget 129829

Morsdags kake til mor

Vis vedlegget 129830

Det var de jeg hadde på mobilen :)
Dere som baker og pynter så mye.
Baker dere vanlige norske kaker eller er det amerikanske kaker? Å er det smøremidler eller en form for vanlig krem?

Her øver vi på at lillegutt skal sovne av seg selv i vogna, for de triller ikke i barnehagen.. Gikk kjempefint i dag! Trilla ikke :) Men nå var han oppe 5.45 så var trøtt som en strømpe :)

Her øver vi på at lillegutt skal sovne av seg selv i vogna, for de triller ikke i barnehagen.. Gikk kjempefint i dag! Trilla ikke :) Men nå var han oppe 5.45 så var trøtt som en strømpe :)
Bra han får til å sove I vogn - gjør jo ting mye enklere det ;)

Var også våken rundt da - mannen vekket meg for å dele sin rare drøm/mareritt.
(Gjør deres også det?)

Da var hønemor:) klar for by tur :) så kos dere så lenge:)
Håper på å hanke inn noen julegaver til:) :)

Bra han får til å sove I vogn - gjør jo ting mye enklere det ;)

Ja han er vant til å sove i vogn på dagen, men vi har pleid å trille til han sovner :) Veldig greit om han bare kan legges oppi også sovner han selv :)

Back
Topp