Skravletråd

Rart å tenke på at det går mot slutten egentlig. Har likesom akkurat klart å bli vant til tanken at jeg er gravid og koser meg med spark og bevegelser :)

Men gleder meg jo så klart til å møte lille krapylet ;)

Nei, heldigvis ikke. Han kan vekke meg av at han har/ er I et mareritt og er redd, men ikke for å fortelle meg om det:)
Her var han nok i halvørska.. men han hadde drømt at når barnet kom så var det ikke hans - er visst ikke bare gravide som har rare drømmer sånn..

Rart å tenke på at det går mot slutten egentlig. Har likesom akkurat klart å bli vant til tanken at jeg er gravid og koser meg med spark og bevegelser :)

Men gleder meg jo så klart til å møte lille krapylet ;)

Ennå en stund igjen :) Skal bli herlig å møte de små :) Blir en stor endring i livet da :)

må på ikea, men tviler på at det blir i dag altså :o frister ekstremt lite..

"ÅÅÅååååå jeg syns det er kjedelig at det er lørdag i dag og søndag i morgen, for jeg har lyst å være på skolen!"

Hihi! Gøy at han koser seg der :)

Dere som baker og pynter så mye.
Baker dere vanlige norske kaker eller er det amerikanske kaker? Å er det smøremidler eller en form for vanlig krem?
De jeg Jar pynter der er sjokolade kaker :) typisk norsk med helt enkel snørkrem som bare er farget :)

Den med hjerter og sen med stjerner er hjemme laget mmf ( marshmallow fondant ) mye lettere å jobbe med en marsipan :)

må på ikea, men tviler på at det blir i dag altså :o frister ekstremt lite..
Ikea på en lørdag ettermiddag er vel ikke det jeg ville anbefalt nei :P

Går jo an, men blir jo litt zikkzakk mellom de som ikke vet hva de skal ha, mannfolka som daffer etter konene sine og viltre barn som ikke har fått plass på lekerommet :P

Back
Topp