Skravletråd

Vet ikke tror gubben skal skifte vindu I et hus han eier sammen med søskna sine. Så jeg skal nok slappe av :) på søndag vet jeg som vanlig ikke, dilter etter gubben da jeg :)
Du da, planer for helgen?

Deilig å slappe av da, skal slappe av mest mulig selv. Er sliten etter en uke med mye program :)

Da har jeg kost meg med å lese gjennom, 14 sider med skravling:)
Nå skal jeg skrive handle liste for helga, så ut å handle litt og på biblioteket en tur igjenn :p
Har akkurat dusjet:) etter å ha vaska huset helge klart, hengt opp en maskin og bretta de to som var tørre.
Hater å ha energi til ting om dagen, for får bare så skrekkelig vondt I hofta :(
Har lyst til å rydde I klesskapet, og få vekk sommerklær, har lita tro på at de kommer tilrå bli brukt stort mer fremover. Å så har jeg lyst til å gå gjennom klærna tol mj å se hva jeg har og om det er noe jeg mangler. Men vet rett og slett ikke om kroppen vil, energi har jeg I dag, men hofte sier nei. Og bena er ikke gode de er så hovne og fulle av vann at det skvalper inni dem når jeg rister på dem :p får spørre jm om gravide kan få vanndrivende og hvilke I så fall te tirsdag.
:)

Da har jeg kost meg med å lese gjennom, 14 sider med skravling:)
Nå skal jeg skrive handle liste for helga, så ut å handle litt og på biblioteket en tur igjenn :p
Har akkurat dusjet:) etter å ha vaska huset helge klart, hengt opp en maskin og bretta de to som var tørre.
Hater å ha energi til ting om dagen, for får bare så skrekkelig vondt I hofta :(
Har lyst til å rydde I klesskapet, og få vekk sommerklær, har lita tro på at de kommer tilrå bli brukt stort mer fremover. Å så har jeg lyst til å gå gjennom klærna tol mj å se hva jeg har og om det er noe jeg mangler. Men vet rett og slett ikke om kroppen vil, energi har jeg I dag, men hofte sier nei. Og bena er ikke gode de er så hovne og fulle av vann at det skvalper inni dem når jeg rister på dem :p får spørre jm om gravide kan få vanndrivende og hvilke I så fall te tirsdag.
:)
Uff ikke noe kjekt med vond hofte og vann :/
Håper det gir seg :)

Etter søt det du har gjort nå så fortjener du å slappe av nå :D

Da var helgemenyen skrevet:)

Fredag: kyllingfilet med pommesfrits, ris , brokkoli og fløtesaus:p
Lørdag: hjemme laga pizza :)
Søndag: kjøttkaker, poteter,surkål,ertestuing og brun saus :)
Har å lyst på kjøttkaker :D men de har bestilt pizza her å da er det alltid rester :) så da får det bli kjøttkaker på mandagen heller :p får gå det å

Kommer til å begynne å snakke spansk jeg nå :p haha litt for mange episoder med serien :p haha men klarer ikke la være heller :p

Høres bra ut :D Må kose dere masse :) Ingen store planer her, syns den uka her har vært litt heftig så må slappe av litt :P Litt ærender og sånn blir det da :)
Takk for det:) ja, da er det greit å bare ta det helt med ro når helga kommer. Kjedelig å starte enda en ny uke og være sliten etter helga liksom

Da var helgemenyen skrevet:)

Fredag: kyllingfilet med pommesfrits, ris , brokkoli og fløtesaus:p
Lørdag: hjemme laga pizza :)
Søndag: kjøttkaker, poteter,surkål,ertestuing og brun saus :)
Ikke kommet lengre enn at jeg vet vi skal ha taco i dag:) tror det blir grilling i mårra, men vet ikke hva vi skal grille enda da:P

Back
Topp