Skravletråd

Da var sofan inntatt:) at man skal få såvidt I bekkenet/hofte og øvre del av låret, bare av en tur på biblioteket og butikken er et mareritt.
Fikk besøk I sofan av pus :) lurer på om han vill ligge på fanget når mj begynner å sparke slik at det merkes på utsiden av magen å???

Har å lyst på kjøttkaker :D men de har bestilt pizza her å da er det alltid rester :) så da får det bli kjøttkaker på mandagen heller :p får gå det å
Blir rester her å, men orker ikke pizza to dager på rad, så pizza på mandag og noe rester på tirsdag :)

Haha, ja ser den. Er så mye fint å bla i også :)

Litt redd for at det blir noe fargeblanding dog - hadde blitt gal av bare grønne blader ;)
Hehe jeg har masse blader som ikke er grønne :p hadde blitt sprø av bare grønn :p
Men er mange fine bøker :D
Er bare jeg som har angst for å farge bladene mine I andre farger, enn grønt og litt høst farger :)
Men skrekkelig godt at vi er forskjellige :) :) :)

Han som ligger på fanget å sover akkurat nå, kommer med merkelige lyder, tror han drømmer :) er godt å ligge på fanget til mor :) tar jeg på han nå freser han bare:) er ikke godt for verken han eller meg. Så får la han ligge å kose seg :)

Da var sofan inntatt:) at man skal få såvidt I bekkenet/hofte og øvre del av låret, bare av en tur på biblioteket og butikken er et mareritt.
Fikk besøk I sofan av pus :) lurer på om han vill ligge på fanget når mj begynner å sparke slik at det merkes på utsiden av magen å???
Hehe det kan bli gøy å se :D

Ja det er irriterende at det ikke skal mye til. Men syntes du har vert veldig flittig i dag jeg da :) å jeg syntes virkelig du fortjener en pause nå :) for resten av dagen :)
Finn frem strikke tøyet eller tegneboka :)

Er bare jeg som har angst for å farge bladene mine I andre farger, enn grønt og litt høst farger :)
Men skrekkelig godt at vi er forskjellige :) :) :)
Ikke sant det er :D
Mine blir mest grønne de å :) hvertfall de som er typisk blader :) men bare må ha litt farge på de andre :o ellers hadde jeg blitt sprø :p

Hehe det kan bli gøy å se :D

Ja det er irriterende at det ikke skal mye til. Men syntes du har vert veldig flittig i dag jeg da :) å jeg syntes virkelig du fortjener en pause nå :) for resten av dagen :)
Finn frem strikke tøyet eller tegneboka :)
Gjett om, men det er godt med helge klart hus å :) skal kikke I strikkeboka jeg lånte på biblioteket se om det er noe morro der :)
Eneste planen for resten av dagen er å lage middag.

Da har jeg kost meg med å lese gjennom, 14 sider med skravling:)
Nå skal jeg skrive handle liste for helga, så ut å handle litt og på biblioteket en tur igjenn :p
Har akkurat dusjet:) etter å ha vaska huset helge klart, hengt opp en maskin og bretta de to som var tørre.
Hater å ha energi til ting om dagen, for får bare så skrekkelig vondt I hofta :(
Har lyst til å rydde I klesskapet, og få vekk sommerklær, har lita tro på at de kommer tilrå bli brukt stort mer fremover. Å så har jeg lyst til å gå gjennom klærna tol mj å se hva jeg har og om det er noe jeg mangler. Men vet rett og slett ikke om kroppen vil, energi har jeg I dag, men hofte sier nei. Og bena er ikke gode de er så hovne og fulle av vann at det skvalper inni dem når jeg rister på dem :p får spørre jm om gravide kan få vanndrivende og hvilke I så fall te tirsdag.
:)

Så flink du har vært da! :) uff ikke gøy med vondt i hofta og mye vann :( Er det bekkenløsning? Jeg har det og spesielt vondt på høyre side.

Da var helgemenyen skrevet:)

Fredag: kyllingfilet med pommesfrits, ris , brokkoli og fløtesaus:p
Lørdag: hjemme laga pizza :)
Søndag: kjøttkaker, poteter,surkål,ertestuing og brun saus :)

Mmmm så mye godt :)

Back
Topp