Vagg forsiktig daFår vagge ned å finne en ny![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vagg forsiktig daFår vagge ned å finne en ny![]()
Du er heldig som klarer detNei egentlig ikke. Visste ikke at vi skulle engang![]()
Men skal visst møte de andre på kjøpesenteret, så blir vel litt vindushopping
Morsomt med spansk![]()
Nei absolutt ikkeDa er dem ikke noe gode nei...
Hahaha jaVagg forsiktig da
Ja det er stort sett sånn >< når du trenger noe finnes det ikke noe sted. Men når du ikke har penger på kortet og bare skal titte.. Da!Du er heldig som klarer det![]()
Er gøy med vindusshooping men finner alltid så mye jeg vill ha dahaha men når jeg skal ha noe så finner jeg det aldri
![]()
Uff ja slik er det alt for ofteJa det er stort sett sånn >< når du trenger noe finnes det ikke noe sted. Men når du ikke har penger på kortet og bare skal titte.. Da!
Men greit å komme seg litt ut av huset - så skal jeg se om jeg ikke lar meg smitte av den fargeleggebasillen![]()
Sånn dt virker ja ^-^Uff ja slik er det alt for ofte![]()
![]()
Hehe ja den fargebasillen den biter hardt![]()
![]()
Åh det savner virkelig jeg åSånn dt virker ja ^-^
Ellers savner jeg å kunne ligge på magen - merket det I morges, før jeg sto opp. Prøvde å finne en stilling på magen ved å omrokkere dyne og pute, men funket ikke helt :/
Haha, ja ser den. Er så mye fint å bla i ogsåJeg for min del bør unngå bokbutikken slik at jeg ikke drar med meg flere bøker hjemhaha
Hehe jeg har masse blader som ikke er grønneHaha, ja ser den. Er så mye fint å bla i også![]()
Litt redd for at det blir noe fargeblanding dog - hadde blitt gal av bare grønne blader![]()
Blir farlig å gå I bokhandlen ja - blir liksom ikke bedre når de I tillegg har rabatt på brettspill... lurer på om jeg ikke skal gi kortet til mannen "for safe keeping"Hehe jeg har masse blader som ikke er grønnehadde blitt sprø av bare grønn
![]()
Men er mange fine bøker![]()
ÅååhBlir farlig å gå I bokhandlen ja - blir liksom ikke bedre når de I tillegg har rabatt på brettspill... lurer på om jeg ikke skal gi kortet til mannen "for safe keeping"![]()
Stilig! Du får oppdatere oss på hvordan du liker de tusjene
Det skal jegStilig! Du får oppdatere oss på hvordan du liker de tusjene
Joa, bambiøyne funker sikkert her og (dog ikke like effektivt etter 4 år) - men får stort sett dårlig samvittighet hvis jeg prøver meg..
Så godt det gikk seg til etter hvertInnom fra jobbgodt å komme seg litt ut, og en rolig dag. Startet med svimmelhet og var skikkelig uvel under rapporten. Var SÅ varmt i det rommet
gikk seg til etterhvert, og nå pusler jeg for meg selv på medisinrommet
![]()