Skravletråd

Nei egentlig ikke. Visste ikke at vi skulle engang :P

Men skal visst møte de andre på kjøpesenteret, så blir vel litt vindushopping :)

Morsomt med spansk ;)
Du er heldig som klarer det :)
Er gøy med vindusshooping men finner alltid så mye jeg vill ha da :p haha men når jeg skal ha noe så finner jeg det aldri :o

Du er heldig som klarer det :)
Er gøy med vindusshooping men finner alltid så mye jeg vill ha da :p haha men når jeg skal ha noe så finner jeg det aldri :o
Ja det er stort sett sånn >< når du trenger noe finnes det ikke noe sted. Men når du ikke har penger på kortet og bare skal titte.. Da!

Men greit å komme seg litt ut av huset - så skal jeg se om jeg ikke lar meg smitte av den fargeleggebasillen :P

Ja det er stort sett sånn >< når du trenger noe finnes det ikke noe sted. Men når du ikke har penger på kortet og bare skal titte.. Da!

Men greit å komme seg litt ut av huset - så skal jeg se om jeg ikke lar meg smitte av den fargeleggebasillen :P
Uff ja slik er det alt for ofte :o :p

Hehe ja den fargebasillen den biter hardt :D :D

Uff ja slik er det alt for ofte :o :p

Hehe ja den fargebasillen den biter hardt :D :D
Sånn dt virker ja ^-^

Ellers savner jeg å kunne ligge på magen - merket det I morges, før jeg sto opp. Prøvde å finne en stilling på magen ved å omrokkere dyne og pute, men funket ikke helt :/

Sånn dt virker ja ^-^

Ellers savner jeg å kunne ligge på magen - merket det I morges, før jeg sto opp. Prøvde å finne en stilling på magen ved å omrokkere dyne og pute, men funket ikke helt :/
Åh det savner virkelig jeg å :(
Er da jeg virkelig sover best :), men noen mnd igjen nå :) skal klare det :)

Jeg for min del bør unngå bokbutikken slik at jeg ikke drar med meg flere bøker hjem :p haha
Haha, ja ser den. Er så mye fint å bla i også :)

Litt redd for at det blir noe fargeblanding dog - hadde blitt gal av bare grønne blader ;)

Hehe jeg har masse blader som ikke er grønne :p hadde blitt sprø av bare grønn :p
Men er mange fine bøker :D
Blir farlig å gå I bokhandlen ja - blir liksom ikke bedre når de I tillegg har rabatt på brettspill... lurer på om jeg ikke skal gi kortet til mannen "for safe keeping" :P

Blir farlig å gå I bokhandlen ja - blir liksom ikke bedre når de I tillegg har rabatt på brettspill... lurer på om jeg ikke skal gi kortet til mannen "for safe keeping" :P
Åååh :D da blir det ekstra farlig :p

Hehe hadde ikke nyttet for min del. Bare jeg setter bambi øyne å smiler litt til sambo så får jeg :o :p

Så må heller bare holde meg unna :p

Stilig! Du får oppdatere oss på hvordan du liker de tusjene :)

Joa, bambiøyne funker sikkert her og (dog ikke like effektivt etter 4 år :P) - men får stort sett dårlig samvittighet hvis jeg prøver meg..
Det skal jeg :D

Hehe ja jeg p derfor bruker jeg de uhyre sjeldent :p :D

Sist var det på tegneboka. Men det er fordi jeg ikke liker å kjøre til senteret :p så han kjørte men jeg betalte selv :p set hadde jeg ikke samvittighet til :)

Innom fra jobb:D godt å komme seg litt ut, og en rolig dag. Startet med svimmelhet og var skikkelig uvel under rapporten. Var SÅ varmt i det rommet:P gikk seg til etterhvert, og nå pusler jeg for meg selv på medisinrommet:)

Innom fra jobb:D godt å komme seg litt ut, og en rolig dag. Startet med svimmelhet og var skikkelig uvel under rapporten. Var SÅ varmt i det rommet:P gikk seg til etterhvert, og nå pusler jeg for meg selv på medisinrommet:)
Så godt det gikk seg til etter hvert :) håper resten av dagen å går fint :)

Back
Topp