Oj hva tror du at det er??![]()
syntes det er så spennende med slike lapper at jeg klarer ikke vente jeg
![]()
hehe det er sengesettet fra flust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj hva tror du at det er??![]()
syntes det er så spennende med slike lapper at jeg klarer ikke vente jeg
![]()
I teorien - men vet hun også er en McIntyre fan, så mulig hun og skal. Men ordner seg nok - sikkert noen besteforeldre som har lystSe der ja, da har du jo planen klar![]()
Håper vi begge får sol å kan nyte en sommer dagSå deilig da! Håper dere får solHer er det meldt sol og sky og kaaanskje litt regn, men håper det blir fint
Har noen ærender også skal sambo på kino så da skal jeg være hjemme og slabbedaske meg
![]()
I morgen er det 90-årslag for bestemora til mannen ^-^ (kaker!Hva skal dere i helga?
Hehe men når du vet hva det er å skal gå så mye allerede så sjønner jeg dethehe det er sengesettet fra flustMen orker ikke gå innom senteret i dag også siden jeg må gå helt til bhg og tilbake
men er spent på å se det da
![]()
Håper vi begge får sol å kan nyte en sommer dagvi trenger jammen det
![]()
![]()
Hehe da er vi toOi oi nå er jeg mett gitt hehe..
I morgen er det 90-årslag for bestemora til mannen ^-^ (kaker!) og søndag kjører vi ned igjen
I kortversjon![]()
Mannen har fri, og været er meldt bra i mårra. JuhuuuHva skal dere i helga?
Oh kakeI morgen er det 90-årslag for bestemora til mannen ^-^ (kaker!) og søndag kjører vi ned igjen
I kortversjon![]()
Hahaha ja jeg vurderte det jammen selv her en dagKanskje jeg må kjøpe meg gummistøvler snart hvis vi skal ha sånt her vær fremover![]()
Å sårt trengtJa det hadde vært så deilig![]()
Mannen har fri, og været er meldt bra i mårra. JuhuuuBlir grilling med venner på verandaen tenker jeg. Og ta frem badebassenget til gutten, hvis det blir varmt nok
søndag blir det besøk til svigerfar. Du da?
Har lagt den I wanichOi hmmm vanskelig spørsmål! Kan jo prøve å håndvaske? eller har du håndvaskprogram på maskinen?
Kjempe fin![]()
Fin eller litt too much?![]()
Det var da enda braLitt lysere ute nå![]()
Vet ikke tror gubben skal skifte vindu I et hus han eier sammen med søskna sine. Så jeg skal nok slappe avHva skal dere i helga?