Kjekt å ha noe å glede seg tilDet er kjempekos!! Jeg har vasket en god del klær nåMen ikke begynt å sette opp møbler.. Det venter vi nok med
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å ha noe å glede seg tilDet er kjempekos!! Jeg har vasket en god del klær nåMen ikke begynt å sette opp møbler.. Det venter vi nok med
![]()
Ja - og mimikken eller måten han hopper rundt på scenen på ^-^Hahaha! Jatror jeg må tråle YouTube snart jeg og
Er bare fantastisk måten han får til å fortelle på, som gjør at man kan se det så innmari for seg -og kjenne seg igjen i!
HeheheheSå for meg de huselfene i Harry Potter som dukket opp når man sov - bankett
Er vel bare sulten...
Ja det var herlig <3
Når skal dere i barnehagen?![]()
Ka det er enda noen mnd igjenJeg har den ene vogna klar, men ikke bag til søskenvogna ennåJaja, god tid
Er så dyrt
![]()
Så bra - er jo helt motsatt fra I går da egentlig ^-^Vi er hjemme igjen! Altså, jeg og samboVi leverte første på sfo også dro vi til bhg, var der kl 9 og lekte til ti over halv ti eller noe! Lillegutt koste seg veldig med en stor boks med plastdyr! Skikkelig svære, aldri sett så store plastdyr før
Så han satt der og sa møøøø og bææææ og iiiihhihihihi hehehe.. Så gikk vi, og han vinket! Ikke noe grining
Veldig overrasket kan man si
men veldig glad så håper jo ikke han begynte etter vi gikk heller
Skal hente han litt etter han har våkna så rundt 2
![]()
Det er ikke feil når man kan være inne neiHerlig vær) liker dette jeg
er koselig å være inne i.
JaVi er hjemme igjen! Altså, jeg og samboVi leverte første på sfo også dro vi til bhg, var der kl 9 og lekte til ti over halv ti eller noe! Lillegutt koste seg veldig med en stor boks med plastdyr! Skikkelig svære, aldri sett så store plastdyr før
Så han satt der og sa møøøø og bææææ og iiiihhihihihi hehehe.. Så gikk vi, og han vinket! Ikke noe grining
![]()
Så bra at han kosa seg og at det gikk bra I dagVi er hjemme igjen! Altså, jeg og samboVi leverte første på sfo også dro vi til bhg, var der kl 9 og lekte til ti over halv ti eller noe! Lillegutt koste seg veldig med en stor boks med plastdyr! Skikkelig svære, aldri sett så store plastdyr før
![]()
Oj det aner jeg virkelig ikkeNoen som har tanker om hvor vit jeg kan vaske en 35 år gammel dåpskjole på ull program I vaskemaskina, er strikket I et syntetisk garn, er redd jeg skal ødelegge ho.
Nei, idag har jeg fri sammen med femåringenSkal du?
Så for meg de huselfene i Harry Potter som dukket opp når man sov - bankett
Er vel bare sulten...
Haha - hadde ikke vært helt feil det neiåhhh jeg ønsker meg en house elf.. SÅ mye bedre enn en vaskekonehaha.. <3
Du er i perm du jaNei skal ikke i jobb mer før etter perm![]()
Ka det er enda noen mnd igjenselv om jeg syntes det har gått veldig fort
Ok, han greier jeg ikke helt se for meg.. Hehe, ja McIntyre er bare fantastisk altså. Får bestille billett jeg og, sp kanskje vi blir sittende ved siden av hverandreJa - og mimikken eller måten han hopper rundt på scenen på ^-^
Husker jeg så ham først på Comedy Road Show en dag jeg var syk - han reddet dagen helt ^-^
Har også sett en del på Fluffy (Gabe Iglesias), men blir ikke helt like morsom..
Noen som har tanker om hvor vit jeg kan vaske en 35 år gammel dåpskjole på ull program I vaskemaskina, er strikket I et syntetisk garn, er redd jeg skal ødelegge ho.
Så bra - er jo helt motsatt fra I går da egentlig ^-^