Da må jeg inn å seBle ferdig med drakten i går forresten! Bilde i hobbytråden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jeg inn å seBle ferdig med drakten i går forresten! Bilde i hobbytråden![]()
Ble bare ei skive med ost å skinkeJeg også! Hva skal du lage?
Ja - har ikke vært store sommeren å snakke om i år... for meg er august fremdeles sommer daHar det blitt høst mon tro? De glemte sommeren i år.
HeheheHøres kjent ut - nå kjemper latskapen mot sulten... stå opp eller ikke![]()
Åh det er veldig godtKunne kanskje stekt noen rundstykker.. hmmm sånne halvstekte jeg har i frysern. det er godt..
Det har vert høst i ett helt år her :/ hadde en halv dag med vinterHar det blitt høst mon tro? De glemte sommeren i år.
Ble bare ei skive med ost å skinkep ett glass mango iste
![]()
Ja - har ikke vært store sommeren å snakke om i år... for meg er august fremdeles sommer da![]()
Hehehekonstant sulten
er jo allerede på mitt andre måltid
![]()
Det er sånn pose fra nesteaHørtes godt ut det da!Hvordan lager du iste? eller er det ferdig fra butikken?
Hahaha samme herJeg ogSpiste frokost rundt 8, alt for lenge sia
![]()
Nei, absolutt ikke :/De sier såMen får ikke helt sommerfølelsen når jeg ser ut
![]()
Det er sånn pose fra nesteahehe juks å bedrag men jammen er den god
![]()
![]()
Den er veldig godNeidaSikkert god ja! Vet ikke om jeg har smakt mango egentlig!
Første tanken va oj.. Men så ble den bare søtere å søtere på sin måte![]()
Fin eller litt too much?![]()
Den er veldig godhaha men få butikker selger den
så jeg hanstrer nør jeg er innom den butikken haha
![]()
Enig - litt mye ved første blikk, men så veldig fin ^-^Første tanken va oj.. Men så ble den bare søtere å søtere på sin måte![]()
Første tanken va oj.. Men så ble den bare søtere å søtere på sin måte![]()