Har lagt den I wanichså får vi prøve det først, redd for å ødelegge den. Ja tror ull programmet er håndvask
Håper det går bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt den I wanichså får vi prøve det først, redd for å ødelegge den. Ja tror ull programmet er håndvask
Det var da enda bra![]()
Vet ikke tror gubben skal skifte vindu I et hus han eier sammen med søskna sine. Så jeg skal nok slappe avpå søndag vet jeg som vanlig ikke, dilter etter gubben da jeg
Du da, planer for helgen?
Det skjønner jeg. Har slappa av så og si hele uka jegDeilig å slappe av da, skal slappe av mest mulig selv. Er sliten etter en uke med mye program![]()
Uff ikke noe kjekt med vond hofte og vann :/Da har jeg kost meg med å lese gjennom, 14 sider med skravling
Nå skal jeg skrive handle liste for helga, så ut å handle litt og på biblioteket en tur igjenn
Har akkurat dusjetetter å ha vaska huset helge klart, hengt opp en maskin og bretta de to som var tørre.
Hater å ha energi til ting om dagen, for får bare så skrekkelig vondt I hofta![]()
Har lyst til å rydde I klesskapet, og få vekk sommerklær, har lita tro på at de kommer tilrå bli brukt stort mer fremover. Å så har jeg lyst til å gå gjennom klærna tol mj å se hva jeg har og om det er noe jeg mangler. Men vet rett og slett ikke om kroppen vil, energi har jeg I dag, men hofte sier nei. Og bena er ikke gode de er så hovne og fulle av vann at det skvalper inni dem når jeg rister på demfår spørre jm om gravide kan få vanndrivende og hvilke I så fall te tirsdag.
![]()
Flink du er, gruer meg til den, er lei av blader og de blomstene der. Lurer fælt på å bla litt I boka å tegne det jeg føler for å ikke bare følge sidene
Det er det jeg å gjør nåFlink du er, gruer meg til den, er lei av blader og de blomstene der. Lurer fælt på å bla litt I boka å tegne det jeg føler for å ikke bare følge sidene![]()
Kos deg masse i byenDa har jg endelig fått i meg frokost og tatt meg en dusjskulle visst inn til byen i dag
![]()
Har å lyst på kjøttkakerDa var helgemenyen skrevet
Fredag: kyllingfilet med pommesfrits, ris , brokkoli og fløtesaus
Lørdag: hjemme laga pizza
Søndag: kjøttkaker, poteter,surkål,ertestuing og brun saus![]()
Nei egentlig ikke. Visste ikke at vi skulle engangKos deg masse i byenskal dere noe spesielt?
![]()
Takk for detHøres bra utMå kose dere masse
Ingen store planer her, syns den uka her har vært litt heftig så må slappe av litt
Litt ærender og sånn blir det da
![]()
Ikke kommet lengre enn at jeg vet vi skal ha taco i dagDa var helgemenyen skrevet
Fredag: kyllingfilet med pommesfrits, ris , brokkoli og fløtesaus
Lørdag: hjemme laga pizza
Søndag: kjøttkaker, poteter,surkål,ertestuing og brun saus![]()
Da er dem ikke noe gode nei...Usjskulle kose meg med Kiwi men så var den litt for moden
usj