Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det vill jeg absolutt ikke si at den varnei sant den ikke er verdt det!!???
ja hihi.Det blir nok gøy![]()
Det sjønner jeg :/men skal sjekke ut den nede på bruktshopen...tar meg 10min å kjøre ned der.
mener å huske den er fin...men må være mulig at alt er avtagbart ellers er det ææssj
hahaha lol. var veldig lite bra som lå ute på finn.Nei det vill jeg absolutt ikke si at den varuff
men kan jo være det er avtagbart og at den er noeDet sjønner jeg :/
Krysser fingrene for detmen kan jo være det er avtagbart og at den er noe![]()
yes håpeKrysser fingrene for det![]()
![]()
Hahaha noen ganger er det mest rare ting jahahaha lol. var veldig lite bra som lå ute på finn.
ja og overprisetHahaha noen ganger er det mest rare ting ja![]()
Var det 21 eller er det 22?har vel vært ny oppdatering???
tror det var over halv ni engangVar det 21 eller er det 22?
Da kjører vi bilde - to sektror det var over halv ni engang
Tror jeg hadde megakosa meg med en uke ferie hjemme sammen med mannenDet er planen![]()
Så får vi heller ha litt mer organisert ferie neste år med plutten![]()
good goodDa kjører vi bilde - to sek
good goodDa kjører vi bilde - to sek
Ååh.. Ønsker han det selv? Jeg ville gitt mye for at mannen kunne ha en sånn jobb som din har nå. Når han jobbet en uke av og på syns jeg ikke veldig mye om det, for det blir jo annenhver helg og jeg jobbet tredjehver. Så på 6 uker hadde vi 2 fri samtidigSambo lurer litt på å ta en jobb borte herifra. Altså en uke på en uke av..
Jeg vill han skal være glad å trives med det han gjør. Men Gud som jeg kommer til å savne han![]()
Men først blir det bare snakk om litt ekstra vakter kansjeå da er det bare helger . Men uff
![]()
Jeg savner han jo allerede bare han jobber dag![]()