Nei det så så ille ut med en gang, masse blod. Men når det "bare" var leppa ble jeg ganske letta. Og syns det var godt jeg var der så jeg fikk trøsta han selv. HeheUff det er ikke noe kjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det så så ille ut med en gang, masse blod. Men når det "bare" var leppa ble jeg ganske letta. Og syns det var godt jeg var der så jeg fikk trøsta han selv. HeheUff det er ikke noe kjekt![]()
Ok, greit det da, i det minsteJa da de først la han sovnet han med en gang heldigvis![]()
Uff nei det er det ikkeførste gangen jeg skulle reise derfra gråt jeg i det jeg gikk ut porten der, reiste rett hjem og gråt mer
hehe det var ikke gøy. Men fikk melding kort tid etter at han storkoste seg
nå har han begynt å gråte ved levering igjen
ikke godt for mammahjertet selvom han har sluttet før jeg kommer meg ut av gangene der.
Hehe ikke umulig at det er der det kommer fra da neiNår jeg tenker meg om tror jeg vi har det fra pappaganske laidback på rydding mens mamma var på jobb (flyvertinne) - men dagen før hun kom hjem var det storrydding og vasking og hele pakka ^-^ haha
Guttungen gikk skikkelig på tryne da jeg henta han i bhg i gårhan skulle bare leke litt til mens jeg så på og så datt han med ansiktet først i asfalten
blødde masse og han fikk DEN verandaleppa, og litt løs hud der. Godt ikke tenna fikk noe iallfall.
Ikke sant hahaHehe DET er santfin måte å føle seg bedre på
haha
Uff ja det ser ofte mye verre ut enn det det erNei det så så ille ut med en gang, masse blod. Men når det "bare" var leppa ble jeg ganske letta. Og syns det var godt jeg var der så jeg fikk trøsta han selv. Hehe
Egentlig ikke - hun jobbet bare 60% da vi var små. Jeg merket ikke så mye til det, dessuten hadde hun stort sett med seg noe spennende tilbake, om det så bare var leftovers fra flyetHehe ikke umulig at det er der det kommer fra da neivar hun mye borte som flyvertinne?
![]()
Ja det føles liksom bare så feil. Men så har de det jo så gøy der når de først vender seg til detUff det er så fælt.. Få ting som skjærer mer i mammahjertet
TakkUff stakar! God bedring til han![]()
Hehe ja, snakk om å ha det ekkelt hjemme liksomIkke sant hahada er slike programmer geniale
![]()
Håper han sover godtNå er vi hjemme, de skulle ringe når han våknaHåper han får seg en god lang lur da
![]()
Får håpe detNå er vi hjemme, de skulle ringe når han våknaHåper han får seg en god lang lur da
![]()
Ja det føles liksom bare så feil. Men så har de det jo så gøy der når de først vender seg til deter det en må tenke på mens det står på.
Åååh det var rett å slett nydelig <3![]()
Denne kom i dag![]()
Får håpe det![]()
skal han være der litt når han våkner?
![]()