Skravletråd

Ja gutter er gutter:P men jeg var like ille selv, både jeg og broren min. Mamma syns det var flaut å ta oss med til legevakta etterhvert:P haha
Oj, Harry Potter arr er vel ikke det verste en gutt kan ha:D hehe.
Hahaha :p samme her :p jeg brakk å forstua armen så mye at det var latterlig :p
Mine har heldigvis ikke gjort det men de er alltid fulle av blåveiser :o :p
Men de skal ha det :) det beviser at de leker å koser seg :D

Tror det kommer mye an på personligheten - som sagt, jeg hadde ikke noe problem med det. Var alltid kjempeglad når hun kom hjem, og hendte vi fikk være oppe litt lenger for å møte henne i døra før vi la oss :) og ja, hun hadde jo da også en del fru i mellom hver flyvning ^-^
Ja det kommer nok helt an på personen. Mannen er vandt med det selv da pappaen hans jobbet borte også, så han ser det nok ikke likt som meg som alltid hadde begge hjemme. Guttungen blir jo alltid kjempeglad når pappaen er hjemme igjen:)

Hahaha :p samme her :p jeg brakk å forstua armen så mye at det var latterlig :p
Mine har heldigvis ikke gjort det men de er alltid fulle av blåveiser :o :p
Men de skal ha det :) det beviser at de leker å koser seg :D
Jeg har brekt armen tre ganger:o og en hel haug andre vondter rundt omkring:P er blitt litt roligere med åra kan man si. Hehe.
Ja det er sant, man før ikke slike skader av å sitte inne foran en skjerm så det viser bare at de er barn:)

410213346_o.jpg

Der det står length er det lengden på t-skjorta??

Jeg liker ikke å kaste ting jeg heller, men SÅ ille kunne det ikke blitt her:p haha. Vet aldri når man får bruk for noe:p
Hehe ja det er sant men jeg er mer der at vis jeg ikke har brukt det på så lenge så kan sikkert noen andre trenge det, eller det kan kastes :p hehe
Svigerinne min samler på alt.. Å jeg mener alt.. Å det setter hu hos foreldrene :o
Der står en 12 år gammel barnevogn, flasker ol feks :o spurte om jeg ville låne :o

Hehe ja det er sant men jeg er mer der at vis jeg ikke har brukt det på så lenge så kan sikkert noen andre trenge det, eller det kan kastes :p hehe
Svigerinne min samler på alt.. Å jeg mener alt.. Å det setter hu hos foreldrene :o
Der står en 12 år gammel barnevogn, flasker ol feks :o spurte om jeg ville låne :o
Oj:o nei sånt er ikke vits å spare på. Når vi er ferdig med små er det bare å selge unna/gi bort det som er. Er mer sånn småtteri som jeg ikke klarer å kaste:p Feks kort fra bursdager og slike ting. Fra dåp og bryllup har jeg spart:p og mye annet som er vanskelig å kaste, men jeg er blitt flinkere:D hehe.

Men ja.. Nå har jeg bestilt en da, kanskje vente på den også se om det er passe str før jeg bestiller en til :D Tenkte ta en til med et annet lag :)

Oj:o nei sånt er ikke vits å spare på. Når vi er ferdig med små er det bare å selge unna/gi bort det som er. Er mer sånn småtteri som jeg ikke klarer å kaste:p Feks kort fra bursdager og slike ting. Fra dåp og bryllup har jeg spart:p og mye annet som er vanskelig å kaste, men jeg er blitt flinkere:D hehe.
Jo men det er søte ting det som er kjekt å ha <3

Back
Topp