Åååh det var rett å slett nydelig <3
Ja sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh det var rett å slett nydelig <3
Ja både leppa og nesa, for det bare fossblør uten at man får se hvor ille det erUff ja det ser ofte mye verre ut enn det det erhvertfall når det er leppa
![]()
Jepp :/ husker en gang at det kom inn sånne spesialister. Dette paret som bodde der, de hadde ikke strøm eller vann å de kastet aldri noe.Hehe ja, snakk om å ha det ekkelt hjemme liksom![]()
Sikkert en grei jobb med nye fri daEgentlig ikke - hun jobbet bare 60% da vi var små. Jeg merket ikke så mye til det, dessuten hadde hun stort sett med seg noe spennende tilbake, om det så bare var leftovers fra flyet
Men tror det var verre for lillesøsteren min, som var ordentlig mammajente.. hun tror at det ligger igjen litt separasjonsangst derfra :/
OkTror vi skal hente han når han våkner![]()
Den var jo bare herlig!![]()
Denne kom i dag![]()
Det er jo helt perfektJa sant?Digget at man kunne justere i livet
Det er sånn strikk med hull i vet du, og knapp så man kan justere i vei som man vil
![]()
Jepp :/ husker en gang at det kom inn sånne spesialister. Dette paret som bodde der, de hadde ikke strøm eller vann å de kastet aldri noe.
Doen virket ikke , så de tok å sammlet avføringen i poser å la de i skapet på loftet
Stakars de som fant det![]()
Det gjør det helt sikkertJa, aller første gang han er der alene da, han har ikke vært i bhg tidligereMen går seg vel til etterhvert.
UffJa både leppa og nesa, for det bare fossblør uten at man får se hvor ille det erhan har alt arr på nesa som sikkert blir værende der resten av livet. Da så det ut som neseboret hadde revna
var heldigvis bare kutt på utsiden da.
Det gjør det helt sikkerttøft i starten men så blir det nok bra
![]()
Uffstakars lille
Men han er gutt daskal ha arr
haha min har ett harry Potter arr
på samme plassen hehe
![]()
ÆsjJepp :/ husker en gang at det kom inn sånne spesialister. Dette paret som bodde der, de hadde ikke strøm eller vann å de kastet aldri noe.
Doen virket ikke , så de tok å sammlet avføringen i poser å la de i skapet på loftet![]()
Stakars de som fant det![]()
Ikke santå herregud!!![]()
Så stilig daBestilt denne til storebrorFarmor er fra brasil! Så ungene mine er 1/4 fra brasil
Storebror syns det er sååå stas med fotball
ekstra stas nå etter han kan spille med de andre barna på sfo
![]()
Haha ja det er såhehe det er jo nesten litt kult da![]()
![]()
Tror det kommer mye an på personligheten - som sagt, jeg hadde ikke noe problem med det. Var alltid kjempeglad når hun kom hjem, og hendte vi fikk være oppe litt lenger for å møte henne i døra før vi la ossSikkert en grei jobb med nye fri dahehe ting fra flyreiser er alltid moro for barna
Aah, ja det var nok verre for henne da ja. Sikkert ikke gøy når mamma eller pappa er mye borte. Tenker mye på det overfor sønnen min![]()
Ja gutter er gutterUffstakars lille
![]()
Men han er gutt daskal ha arr
haha min har ett harry Potter arr
på samme plassen hehe
![]()
Åååh uffÆsj![]()
har vært i noen hus i jobben som hjemmesykepleier som virkelig har bydd meg imot å gå inn i
tenk at folk faktisk lever sånn. Føler stanken sitter i nesa i evigheter etterpå
æsj!!