Skravletråd

Uff ja det ser ofte mye verre ut enn det det er :( hvertfall når det er leppa :(
Ja både leppa og nesa, for det bare fossblør uten at man får se hvor ille det er:o han har alt arr på nesa som sikkert blir værende der resten av livet. Da så det ut som neseboret hadde revna:o var heldigvis bare kutt på utsiden da.

Hehe ja, snakk om å ha det ekkelt hjemme liksom:o
Jepp :/ husker en gang at det kom inn sånne spesialister. Dette paret som bodde der, de hadde ikke strøm eller vann å de kastet aldri noe.
Doen virket ikke , så de tok å sammlet avføringen i poser å la de i skapet på loftet :o
Stakars de som fant det :o

Egentlig ikke - hun jobbet bare 60% da vi var små. Jeg merket ikke så mye til det, dessuten hadde hun stort sett med seg noe spennende tilbake, om det så bare var leftovers fra flyet :P
Men tror det var verre for lillesøsteren min, som var ordentlig mammajente.. hun tror at det ligger igjen litt separasjonsangst derfra :/
Sikkert en grei jobb med nye fri da:) hehe ting fra flyreiser er alltid moro for barna:D
Aah, ja det var nok verre for henne da ja. Sikkert ikke gøy når mamma eller pappa er mye borte. Tenker mye på det overfor sønnen min:(

$_12.JPG

Denne kom i dag :)
Den var jo bare herlig!:D

Jepp :/ husker en gang at det kom inn sånne spesialister. Dette paret som bodde der, de hadde ikke strøm eller vann å de kastet aldri noe.
Doen virket ikke , så de tok å sammlet avføringen i poser å la de i skapet på loftet :eek:
Stakars de som fant det :eek:

å herregud!! :o

Ja både leppa og nesa, for det bare fossblør uten at man får se hvor ille det er:o han har alt arr på nesa som sikkert blir værende der resten av livet. Da så det ut som neseboret hadde revna:o var heldigvis bare kutt på utsiden da.
Uff :( stakars lille :(
Men han er gutt da :p skal ha arr :p haha min har ett harry Potter arr :p på samme plassen hehe :p

Bestilt denne til storebror :) Farmor er fra brasil! Så ungene mine er 1/4 fra brasil :) Storebror syns det er sååå stas med fotball :D ekstra stas nå etter han kan spille med de andre barna på sfo :)

$_57.JPG

Doen virket ikke , så de tok å sammlet avføringen i poser å la de i skapet på loftet :o
Stakars de som fant det :o
Æsj:o :o har vært i noen hus i jobben som hjemmesykepleier som virkelig har bydd meg imot å gå inn i:o tenk at folk faktisk lever sånn. Føler stanken sitter i nesa i evigheter etterpå:o æsj!!

Sikkert en grei jobb med nye fri da:) hehe ting fra flyreiser er alltid moro for barna:D
Aah, ja det var nok verre for henne da ja. Sikkert ikke gøy når mamma eller pappa er mye borte. Tenker mye på det overfor sønnen min:(
Tror det kommer mye an på personligheten - som sagt, jeg hadde ikke noe problem med det. Var alltid kjempeglad når hun kom hjem, og hendte vi fikk være oppe litt lenger for å møte henne i døra før vi la oss :) og ja, hun hadde jo da også en del fru i mellom hver flyvning ^-^

Uff :( stakars lille :(
Men han er gutt da :p skal ha arr :p haha min har ett harry Potter arr :p på samme plassen hehe :p
Ja gutter er gutter:P men jeg var like ille selv, både jeg og broren min. Mamma syns det var flaut å ta oss med til legevakta etterhvert:P haha
Oj, Harry Potter arr er vel ikke det verste en gutt kan ha:D hehe.

Back
Topp