Skravletråd

Uff nei det er det ikke:( første gangen jeg skulle reise derfra gråt jeg i det jeg gikk ut porten der, reiste rett hjem og gråt mer:p hehe det var ikke gøy. Men fikk melding kort tid etter at han storkoste seg:) nå har han begynt å gråte ved levering igjen:( ikke godt for mammahjertet selvom han har sluttet før jeg kommer meg ut av gangene der.

Uff det er så fælt.. Få ting som skjærer mer i mammahjertet

Når jeg tenker meg om tror jeg vi har det fra pappa :P ganske laidback på rydding mens mamma var på jobb (flyvertinne) - men dagen før hun kom hjem var det storrydding og vasking og hele pakka ^-^ haha
Hehe ikke umulig at det er der det kommer fra da nei:D var hun mye borte som flyvertinne?:)

Guttungen gikk skikkelig på tryne da jeg henta han i bhg i går:eek: han skulle bare leke litt til mens jeg så på og så datt han med ansiktet først i asfalten:( blødde masse og han fikk DEN verandaleppa, og litt løs hud der. Godt ikke tenna fikk noe iallfall.

Uff stakar! God bedring til han :)

Fikk et skjørt i posten i dag! Det var fint :) Veldig greit når det er laget sånn at man kan justere det i livet :) Er til bebisen altså :D

Hehe ikke umulig at det er der det kommer fra da nei:D var hun mye borte som flyvertinne?:)
Egentlig ikke - hun jobbet bare 60% da vi var små. Jeg merket ikke så mye til det, dessuten hadde hun stort sett med seg noe spennende tilbake, om det så bare var leftovers fra flyet :P
Men tror det var verre for lillesøsteren min, som var ordentlig mammajente.. hun tror at det ligger igjen litt separasjonsangst derfra :/

$_12.JPG

Denne kom i dag :)

Ja det føles liksom bare så feil. Men så har de det jo så gøy der når de først vender seg til det:) er det en må tenke på mens det står på.

Ja, aller første gang han er der alene da, han har ikke vært i bhg tidligere :) Men går seg vel til etterhvert.

Back
Topp