Check!Legger du ut bilde totoro??Er liksom blitt din oppghaha
Malla er nede på 12 med 478 -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Check!Legger du ut bilde totoro??Er liksom blitt din oppghaha
Hahaha uff hahahaSå koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oO
Er visst veldig skummel...
Haha, bor du i by? Har en følelse av at det er to vidt forskjellige ting når det kommer til sånt herSå koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oO
Er visst veldig skummel...
OjJa spørs om det er derforjeg begynte å jobbe i fjor sommer, så fikk ikke maks ut av den heller
og sommeren før der fødte jeg. Så syns vi kunne hatt en god sommer nå!! Hehe
Tror det er detHahaha uff hahahastakars fyr
hahaha han er nok veldig folkesky
hahaha
Hehe neiJa, blir nok ikke sånn fremoverspesielt ikke fom november
![]()
Nja, vi har flyttet ut til en mindre kommune utenfor drammen - langt fra å være en by egentlig. Har også følelsen av at de som har bodd her vet hvem alle andre er... så kanskje det bare er jeg som er skummel da ^-^Haha, bor du i by? Har en følelse av at det er to vidt forskjellige ting når det kommer til sånt herher vet man hvem de fleste er, og postmannen har jeg "kjent" fra jeg var bitteliten
hehe. Og omtrent alt du trenger å få gjort her, så vet du hvem som kommer for å fikse ting. Hehe
Det er vel noe spesielt med oss jenter tror jegHahaha ja jeg er akkurat likuff det er ikke lett i det hele tatt men ja man vill at alle skal ha det så godt som mulig
Ikke santså at han kom dit er jo helt fantastisk
han følger med på planen å han gleder seg til dagen etter
![]()
Å jeg er helt enig slik skulle det ha vert over altmen desverre så er ikke det tilfelle :/ eneste var læreren hans på den andre skolen,hun var enormt flink med han
![]()
Spent på hvordan læreren hans er nå![]()
Helt perfekt detJa det er trygt og godtbor på en liten plass utenfor en liten by som er på kanten til å ha bystatus
hehe. Jeg er og vandt med det, kun bodd i by de tre årene jeg gikk på høyskole.
Woho se der duCheck!
Malla er nede på 12 med 478 -
Ja ikke santHehe ja den ser jegkjekt å bytte litt av og til å bli kjent med flere
jeg jobber å bare med de samme som regel. Men jeg har jo i tillegg masse kunder å skravle med
![]()
![]()
Hahahah meget muligTror det er detellers så bor det kanskje noen rare damer i området og han har bestemt seg for å unngå oss alle? Haha
Er glad bare posten kommer ^-^
Imponerende hva dere to får til. Hadde vært morsomt å se noen andre holde 1. plassen og.. men hun fikk jo over 7000 poster sist mnd...Woho se der du![]()
du har klatret godt Synnøve
![]()
Å til og med jeg er over halveis![]()
Ja det hadde vært toppOj![]()
Nei da skal vi jammen ha skikkelig sommer neste årfint vær fra juni - september
![]()
Hehe ja det er nok en jente tingDet er vel noe spesielt med oss jenter tror jeg(skulle til å skrive damer, men det ble helt feil for meg
haha).
Godt han fikk byttet da, så håper jeg dere kan være like fornøyde med den nye læreren som den gamle. Det virker jo som det er mulig å håpe på iallfall, ettersom alt virker bedre der![]()
Bare later høres også deilig ut ^-^ spesielt med pusekatt som hjelper til med å våkne/soveGod morgen
Bare later som jeg er våken![]()
Du har lov til å være I koma, du har jo ferie![]()
Hehe UffdaNja, vi har flyttet ut til en mindre kommune utenfor drammen - langt fra å være en by egentlig. Har også følelsen av at de som har bodd her vet hvem alle andre er... så kanskje det bare er jeg som er skummel da ^-^
Haha ja...Haha desperat jakt etter løker det da man er gravid?
Da forstår jeg godt du står over.
Håpe du kommer tilbake da. Hva er sjansene for at det går? Formen bedre?
Okei, skjønner. høres lurt utnår skal det selges? Funnet nytt? Du sa gjerne noe om det på treffet, men gullfiskhukommelse
![]()
Oj :/ nei det blir ikke helt det sammeJa ikke santjeg har jo pasientene da, men det blir ikke helt det samme
og ikke er det så mange heller. Hehe. Men jeg er den eneste av nattevaktene som har så "mange" ulike å jobbe med, de andre har alltid samme
![]()