Skravletråd

Akkurat det er nok litt kjedelig :/ men jammen har du nok mer gevinster av å bo der du bor :D
Er det langt til sykehus å? :)
Ja jeg hadde aldri flytta:D hehe.
De la nettopp ned sykehuset vårt:( :(
Vi får så mye bedre tilbud om vi må kjøre langt skjønner du! For noen år siden tok de fødeavdelinga vår og nå sykehuset. Til gjengjeld fikk vi en ekstra ambulanse på dagtid:o det er så sykt at jeg klarer ikke forstå det engang. Tap av trygghet og tap av arbeidsplasser. Og fraflytting fra en allerede liten kommune:( trist.

Noen spesiell grunn til at dere flytta akkurat dit da?:)
Både og.. Vi hadde uansett ikke budsjett til å bo i Oslo (hvertfall ikke Bærum - hvor resten av familien befant seg akkurat da), så visste vi måtte flytte utover.

Hadde litt lyst til å bo i nærheten av de to venneparene til mannen så ble retning Drammen.

Når vi så på hus var vel dette litt lenger unna enn det vi så for oss (med tanke på avstand til jobb og sånn), men huset var fint, nesten nybygg og naboene virket hyggelige :) så da ble det bare sånn ^-^

Helt enig med denne :p

(Hørtes så rart ut å bli referert til som "den gravide damen" - selv om det kanskje ikke var noen annen måte for dem å si det på ><)

Er jeg eldst her, kanskje? Jeg har vært "damen" lenge, føler jeg. Når jeg ser jevnaldrende poste rødvinsbilder fra "jentekveld med gjengen" eller "Stoltzen med gutta" får jeg litt assosiasjoner til midtlivskrise.

Er jeg eldst her, kanskje? Jeg har vært "damen" lenge, føler jeg. Når jeg ser jevnaldrende poste rødvinsbilder fra "jentekveld med gjengen" eller "Stoltzen med gutta" får jeg litt assosiasjoner til midtlivskrise.
Nja, burde vel sikkert vært "damen" en stund jeg og - fyller straks 32 :O

Men føler meg bare ikke helt der ^-^

Ja jeg hadde aldri flytta:D hehe.
Vi får så mye bedre tilbud om vi må kjøre langt skjønner du! For noen år siden tok de fødeavdelinga vår og nå sykehuset. Til gjengjeld fikk vi en ekstra ambulanse på dagtid:o det er så sykt at jeg klarer ikke forstå det engang. Tap av trygghet og tap av arbeidsplasser. Og fraflytting fra en allerede liten kommune:( trist.
Det er så skammelig :o :o rike Norge å så kan vi ikke en gang ha ett greit tilbud til alle :o det er helt forferdelig :( :(
Å som du sier det forsvinner jo jobber å når de driver på sånn som det der :(
Hvor langt må du reise nå for å komme til føden da? :(

Liker sånne steder! Jeg prøver å " flørte" litt med postbudene her også, men det er vanskelig å holde kontakten når de er minst fem som deler på ruta. Pakker kommer med enda flere bud, siden vi bor et sted der det lønner seg å drive private budtjenester.

Er det babycall du har kjøpt?
Hehe, her er det alltid samme, mulig det bare er han som er grei å leverer:D
Ja har kjøpt samme vi har, man kan ha fler kamera på den samme foreldreenheten:) og siden laderene er så dårlige kjøpte jeg like greit hele i stede for ekstradeler.

Oj ja da blir de fort ganske spesielle :o når de kun har seg selv.
Det må være vanvittig hardt å bare jobbe natt sånn som det ja :o det hadde jeg aldri klart :/
Ja, han hun var sammen med ville ikke ha barn tror jeg, og så gikk han fra henne:( ganske trist egentlig, hun er kjempeglad i barn.
Iknow! Når jeg går på har hun alt hatt tre eller fire netter:o sykt!

Både og.. Vi hadde uansett ikke budsjett til å bo i Oslo (hvertfall ikke Bærum - hvor resten av familien befant seg akkurat da), så visste vi måtte flytte utover.

Hadde litt lyst til å bo i nærheten av de to venneparene til mannen så ble retning Drammen.

Når vi så på hus var vel dette litt lenger unna enn det vi så for oss (med tanke på avstand til jobb og sånn), men huset var fint, nesten nybygg og naboene virket hyggelige :) så da ble det bare sånn ^-^
En må liksom bare gjøre det som føles rett da:) hørtes jo ikke ut som en dum plass å bo.
Skal du føde i Drammen? Jeg vurderer det selv skjønner du:)

Vi får så mye bedre tilbud om vi må kjøre langt skjønner du! For noen år siden tok de fødeavdelinga vår og nå sykehuset. Til gjengjeld fikk vi en ekstra ambulanse på dagtid:eek: det er så sykt at jeg klarer ikke forstå det engang. Tap av trygghet og tap av arbeidsplasser. Og fraflytting fra en allerede liten kommune:( trist.

:-(

Det er kun i regnskapet det blir fornuftig å kjøre rundt på landeveiene med syke mennesker. Lurer på om jeg skal melde flytting til nye-kommunen vår før valget? Det er sikkert for sent når de har sendt ut valgkortene?

Ja, han hun var sammen med ville ikke ha barn tror jeg, og så gikk han fra henne:( ganske trist egentlig, hun er kjempeglad i barn.
Iknow! Når jeg går på har hun alt hatt tre eller fire netter:o sykt!
Uff :(det der er så trist :(

Min bror er i samme båt. Han vill ha barn men det vill ikke hun :(
Men han er jo mann da då de kan jo alltid få føler jeg :p er mange eldre fedre :).. Men det får seg nok til på ett vis :) han er hvertfall ikke klar enda å er bare 24 år :)

En må liksom bare gjøre det som føles rett da:) hørtes jo ikke ut som en dum plass å bo.
Skal du føde i Drammen? Jeg vurderer det selv skjønner du:)
Ja ^-^ blir til å føde i Drammen. Har 15 min med bil til sykehuset - og mannen syntes det ble corny å kjøre helt til Bærum bare fordi de tilbyr lystgass (ca 45 min med bil)

Når i nov har du termin igjen?

Men han er jo mann da då de kan jo alltid få føler jeg :p er mange eldre fedre :).. Men det får seg nok til på ett vis :) han er hvertfall ikke klar enda å er bare 24 år :)
Her kan jo mye endre seg - jeg var jo fast bestemt på at jeg *aaaaldri* skulle ha barn... komisk å tenke på nå, og hvor glad jeg er for å ha en plutt i magen :P

Det er så skammelig :o :o rike Norge å så kan vi ikke en gang ha ett greit tilbud til alle :o det er helt forferdelig :( :(
Å som du sier det forsvinner jo jobber å når de driver på sånn som det der :(
Hvor langt må du reise nå for å komme til føden da? :(
Ja det er virkelig skammelig. Er ikke veldig begeistra for den nikkedukka vi har av en helseminister. Hva vet vel han, han har INGEN erfaring innenfor helse. Blir så sint bare av å tenke på det. Han kunne stoppa det men valgte å ikke gjøre det. Det blir så robust når man samlet alt til ett sted skjønner du. Her legges distriktsnorge ned, og det er så trist.
Forje gang lå jeg to forferdelige timer bak i ambulansen med grusomme rier og rakk såvidt frem. Og da hadde jeg egentlig vært innlagt en uke og sø sendt hjem dagen det begynte. Nå skal jeg føde på annet sykehus, men fortsatt to timer reiseveg:( gruer meg!!

Hehe, her er det alltid samme, mulig det bare er han som er grei å leverer:D
Ja har kjøpt samme vi har, man kan ha fler kamera på den samme foreldreenheten:) og siden laderene er så dårlige kjøpte jeg like greit hele i stede for ekstradeler.

Høres smart ut. Vi har ikke vurderte babycall engang til lille leiligheten, men kanskje vi trenger neste år når vi får hage og vaskekjeller?

(Egentlig er hønemor fristet til å dette opp babycall til storesøster når hun får rom i en annen etasje. Men med en tolvåring blir det kanskje like effektivt å slippe henne løs på sosiale medier?)

:-(

Det er kun i regnskapet det blir fornuftig å kjøre rundt på landeveiene med syke mennesker. Lurer på om jeg skal melde flytting til nye-kommunen vår før valget? Det er sikkert for sent når de har sendt ut valgkortene?
Hvis man tenker langtidsregnskap tror jeg ikke det blir noe billigere. Og i tillegg har de sagt at ingen sykehus skal legges ned pga økonomi, kun faglig forsvarlighet. Og det er bare bullshit, for det er ingenting uforsvarlig med dette sykehuset, det var faktisk et av de beste og mest forsvarlige. Det er det som er så skummelt, hele nedleggelsen er basert på løgn. Mister helt troen på menneskeheten:o
Hmm, det aner jeg ikke. Er det ikke et sted du kan ringe å spørre kanskje?:)

Ja det er virkelig skammelig. Er ikke veldig begeistra for den nikkedukka vi har av en helseminister. Hva vet vel han, han har INGEN erfaring innenfor helse. Blir så sint bare av å tenke på det. Han kunne stoppa det men valgte å ikke gjøre det. Det blir så robust når man samlet alt til ett sted skjønner du. Her legges distriktsnorge ned, og det er så trist.
Forje gang lå jeg to forferdelige timer bak i ambulansen med grusomme rier og rakk såvidt frem. Og da hadde jeg egentlig vært innlagt en uke og sø sendt hjem dagen det begynte. Nå skal jeg føde på annet sykehus, men fortsatt to timer reiseveg:( gruer meg!!
Ja det er helt vanvittig :o de klager på byene men de legger jo å opp til at alle skal flytte til byer!
Bøndene å.. De legges ned en etter en å det er så vanvittig trist å se på :(

Nei uff jeg håper virkelig du slipper det slik denne gangen. Det er helt vanvittig!!

Ja veldig:( da tenker jeg faktisk at man ikke passer sammen jeg, for man har så vidt forskjellige ønsker for livet. Å gi fra seg muligheten til å få barn hadde jeg aldri gjort, da måtte jeg bare sagt at "vi to passer ikke sammen". Håper han får det han ønsker en gang. Trist å bruke hele livet med henne, også snur hun aldri.
Men ja, mannfolka har lettere for å kunne ta det senere om det ikke blir barn nå:D

Back
Topp