Skravletråd

Hehe Uffda:P men høres heller ut som det er postmannen som er litt rar, ikke deg:D hehe. Kjente dere noen der fra før?
Nei ikke akkurat.. er jo blitt litt kjent med naboene, men ikke så veldig utover det. Kjenner noen som bor i nabokommunen rett over elva :)

Helt perfekt det :D nå bor jo jeg litt tettere enn deg sikkert :p å rett ved Stavanger :) så kort vei til alt :) men å en bonde som nermeste nabo å masse natur rundt oss :D
Det er ganske perfekt da! Skulle ønske jeg kunne bo sånn her, og ha en storby kort vei unna:D dessverre lang kjøretur for å komme til litt fler butikker. Er ikke all verdens her:(

Sjansene er grei for deltid, formen er bedre med nye medisiner og en litt mer oppdatert lege.

Vi selger ikke før til våren, men sambo vil heller legge gulv nå enn i vinter. Litt pga. temperatur og litt pga. baby.

Håper dere får et flott treff. Ser ut som det blir flere denne gangen?

Okei, håpe det går da:)
Jeg jobber jo selv 50% nå med veldig tilrettelagt.

Ja er satt opp 2 tidspunkter og tror det var 7 på hvert tidspunkt:)

Imponerende hva dere to får til. Hadde vært morsomt å se noen andre holde 1. plassen og.. men hun fikk jo over 7000 poster sist mnd...
Hun har alltid ligget på topp :o så det hadde vert gøy å se noen andre der men jeg tviler sterkt på at jeg klarer det :o
Hun er jo enorm :o

Hehe ja det er nok en jente ting :p ser ikke sambo tenke sånn hvertfall :p

Hehe for meg å blir det feil å si dame :o føler meg ikke som det selv om jeg vell egentlig er det :p

Ja det virker jo avsolutt sånn :D
Nei ikke mannen heller:P
Hehe ja kommer aldri til å bli dame jeg:P men føler meg litt større enn jente og:S haha.

Det er ganske perfekt da! Skulle ønske jeg kunne bo sånn her, og ha en storby kort vei unna:D dessverre lang kjøretur for å komme til litt fler butikker. Er ikke all verdens her:(
Akkurat det er nok litt kjedelig :/ men jammen har du nok mer gevinster av å bo der du bor :D
Er det langt til sykehus å? :)

Oj :/ nei det blir ikke helt det samme :p
Men uff når du kun jobber med de samme så er det jammen ekstra viktig at det er personer som passer godt sammen :)
Ja. Hun jeg går mest med kan være ganske spesiell, men vi fungerer godt sammen stort sett:) man blir nok litt sånn når man er alene som så godt voksen:( ingen barn og mann. Også tror jeg hun er drittlei jobben sin, hun jobber 100% natt:o helt drøyt at noen får det til:P

Fikk pakke på døra:D service, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****":) spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg:D hehe

Liker sånne steder! Jeg prøver å " flørte" litt med postbudene her også, men det er vanskelig å holde kontakten når de er minst fem som deler på ruta. Pakker kommer med enda flere bud, siden vi bor et sted der det lønner seg å drive private budtjenester.

Er det babycall du har kjøpt?

Hehe ja :p vanskelig det der :p nei vi får være jenter alltid :D :p hehe har mer med personlighet enn alder å gjøre :p å jeg kommer alltid til å være barnslig av meg :p haha
Helt enig med denne :P

(Hørtes så rart ut å bli referert til som "den gravide damen" - selv om det kanskje ikke var noen annen måte for dem å si det på ><)

Ja. Hun jeg går mest med kan være ganske spesiell, men vi fungerer godt sammen stort sett:) man blir nok litt sånn når man er alene som så godt voksen:( ingen barn og mann. Også tror jeg hun er drittlei jobben sin, hun jobber 100% natt:o helt drøyt at noen får det til:P
Oj ja da blir de fort ganske spesielle :o når de kun har seg selv.
Det må være vanvittig hardt å bare jobbe natt sånn som det ja :o det hadde jeg aldri klart :/

Back
Topp