Se der ja. Thanks!Check!
Malla er nede på 12 med 478 -
Er så greit med bilde syns jeg
Jeg beholder 2plassen. yayy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja. Thanks!Check!
Malla er nede på 12 med 478 -
Nei ikke akkurat.. er jo blitt litt kjent med naboene, men ikke så veldig utover det. Kjenner noen som bor i nabokommunen rett over elvaHehe Uffdamen høres heller ut som det er postmannen som er litt rar, ikke deg
hehe. Kjente dere noen der fra før?
Det er ganske perfekt da! Skulle ønske jeg kunne bo sånn her, og ha en storby kort vei unnaHelt perfekt detnå bor jo jeg litt tettere enn deg sikkert
å rett ved Stavanger
så kort vei til alt
men å en bonde som nermeste nabo å masse natur rundt oss
![]()
Sjansene er grei for deltid, formen er bedre med nye medisiner og en litt mer oppdatert lege.
Vi selger ikke før til våren, men sambo vil heller legge gulv nå enn i vinter. Litt pga. temperatur og litt pga. baby.
Håper dere får et flott treff. Ser ut som det blir flere denne gangen?
Hun har alltid ligget på toppImponerende hva dere to får til. Hadde vært morsomt å se noen andre holde 1. plassen og.. men hun fikk jo over 7000 poster sist mnd...
Fordelen med å jobbe i butikkjeg hilser på de når jeg handler
![]()
Ikke santJa det hadde vært toppda er det perm så det må bli bra
![]()
Nei ikke mannen hellerHehe ja det er nok en jente tingser ikke sambo tenke sånn hvertfall
![]()
Hehe for meg å blir det feil å si dameføler meg ikke som det selv om jeg vell egentlig er det
![]()
Ja det virker jo avsolutt sånn![]()
Er greit med bilde ja ^-^ men best når alle 5 er samlet - vi får prate malla opp igjenSe der ja. Thanks!
Er så greit med bilde syns jeg
Jeg beholder 2plassen. yayy
hehe ja...dt må viEr greit med bilde ja ^-^ men best når alle 5 er samlet - vi får prate malla opp igjen![]()
Akkurat det er nok litt kjedelig :/ men jammen har du nok mer gevinster av å bo der du borDet er ganske perfekt da! Skulle ønske jeg kunne bo sånn her, og ha en storby kort vei unnadessverre lang kjøretur for å komme til litt fler butikker. Er ikke all verdens her
![]()
Greit med administrative oppgaverhehe ja...dt må vi
her får jeg ta litt mer regnskap...![]()
Ja. Hun jeg går mest med kan være ganske spesiell, men vi fungerer godt sammen stort settOj :/ nei det blir ikke helt det samme![]()
Men uff når du kun jobber med de samme så er det jammen ekstra viktig at det er personer som passer godt sammen![]()
Hehe jaNei ikke mannen heller
Hehe ja kommer aldri til å bli dame jegmen føler meg litt større enn jente og:S haha.
Fikk pakke på døraservice, skulle jo egentlig ha henta den på butikken. Og koselig når du åpner døra og postmannen står der å smiler og sier "hei ****"
spør meg om barnet mitt og det i magen osv. Liker å bo på liten plass jeg
hehe
Noen spesiell grunn til at dere flytta akkurat dit da?Nei ikke akkurat.. er jo blitt litt kjent med naboene, men ikke så veldig utover det. Kjenner noen som bor i nabokommunen rett over elva![]()
Helt enig med denneHehe javanskelig det der
nei vi får være jenter alltid
![]()
hehe har mer med personlighet enn alder å gjøre
å jeg kommer alltid til å være barnslig av meg
haha
Oj ja da blir de fort ganske spesielleJa. Hun jeg går mest med kan være ganske spesiell, men vi fungerer godt sammen stort settman blir nok litt sånn når man er alene som så godt voksen
ingen barn og mann. Også tror jeg hun er drittlei jobben sin, hun jobber 100% natt
helt drøyt at noen får det til
![]()
Hehe så enigHelt enig med denne
(Hørtes så rart ut å bli referert til som "den gravide damen" - selv om det kanskje ikke var noen annen måte for dem å si det på ><)