Skravletråd

Så koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oO

Er visst veldig skummel...
Hahaha uff hahaha :o stakars fyr :p hahaha han er nok veldig folkesky :p hahaha

Så koselig! Har ikke følelsen at vår er interessert I kontakt av noen form - har hendt en gang at jeg var ute med søppelet når han kom (postkassene henger på søppelskuret). Så bilen komme, så jeg stoppet. Da stoppet han og - Kjørte ikke bort før jeg gikk inn oO

Er visst veldig skummel...
Haha, bor du i by? Har en følelse av at det er to vidt forskjellige ting når det kommer til sånt her:P her vet man hvem de fleste er, og postmannen har jeg "kjent" fra jeg var bitteliten:P hehe. Og omtrent alt du trenger å få gjort her, så vet du hvem som kommer for å fikse ting. Hehe

Haha, bor du i by? Har en følelse av at det er to vidt forskjellige ting når det kommer til sånt her:P her vet man hvem de fleste er, og postmannen har jeg "kjent" fra jeg var bitteliten:P hehe. Og omtrent alt du trenger å få gjort her, så vet du hvem som kommer for å fikse ting. Hehe
Nja, vi har flyttet ut til en mindre kommune utenfor drammen - langt fra å være en by egentlig. Har også følelsen av at de som har bodd her vet hvem alle andre er... så kanskje det bare er jeg som er skummel da ^-^

Hahaha ja jeg er akkurat lik :p uff det er ikke lett i det hele tatt men ja man vill at alle skal ha det så godt som mulig :D

Ikke sant :D så at han kom dit er jo helt fantastisk :D han følger med på planen å han gleder seg til dagen etter :D
Å jeg er helt enig slik skulle det ha vert over alt :) men desverre så er ikke det tilfelle :/ eneste var læreren hans på den andre skolen,hun var enormt flink med han :D
Spent på hvordan læreren hans er nå :)
Det er vel noe spesielt med oss jenter tror jeg:D (skulle til å skrive damer, men det ble helt feil for meg:o haha).
Godt han fikk byttet da, så håper jeg dere kan være like fornøyde med den nye læreren som den gamle. Det virker jo som det er mulig å håpe på iallfall, ettersom alt virker bedre der:)

Ja det er trygt og godt:) bor på en liten plass utenfor en liten by som er på kanten til å ha bystatus:P hehe. Jeg er og vandt med det, kun bodd i by de tre årene jeg gikk på høyskole.
Helt perfekt det :D nå bor jo jeg litt tettere enn deg sikkert :p å rett ved Stavanger :) så kort vei til alt :) men å en bonde som nermeste nabo å masse natur rundt oss :D

Hehe ja den ser jeg :p kjekt å bytte litt av og til å bli kjent med flere :) jeg jobber å bare med de samme som regel. Men jeg har jo i tillegg masse kunder å skravle med :p :D
Ja ikke sant:) jeg har jo pasientene da, men det blir ikke helt det samme:P og ikke er det så mange heller. Hehe. Men jeg er den eneste av nattevaktene som har så "mange" ulike å jobbe med, de andre har alltid samme:o

Det er vel noe spesielt med oss jenter tror jeg:D (skulle til å skrive damer, men det ble helt feil for meg:o haha).
Godt han fikk byttet da, så håper jeg dere kan være like fornøyde med den nye læreren som den gamle. Det virker jo som det er mulig å håpe på iallfall, ettersom alt virker bedre der:)
Hehe ja det er nok en jente ting :p ser ikke sambo tenke sånn hvertfall :p

Hehe for meg å blir det feil å si dame :o føler meg ikke som det selv om jeg vell egentlig er det :p

Ja det virker jo avsolutt sånn :D

God morgen :)
Bare later som jeg er våken :p
Du har lov til å være I koma, du har jo ferie;)
Bare later høres også deilig ut ^-^ spesielt med pusekatt som hjelper til med å våkne/sove ;)

Hos oss er det stort satt han minste som fungerer som vekkerklokke. Kommer og vasker meg når han mener jeg har sovet lenge nok :P

Nja, vi har flyttet ut til en mindre kommune utenfor drammen - langt fra å være en by egentlig. Har også følelsen av at de som har bodd her vet hvem alle andre er... så kanskje det bare er jeg som er skummel da ^-^
Hehe Uffda:P men høres heller ut som det er postmannen som er litt rar, ikke deg:D hehe. Kjente dere noen der fra før?

Da forstår jeg godt du står over.
Håpe du kommer tilbake da. Hva er sjansene for at det går? Formen bedre?:)

Okei, skjønner. høres lurt ut:) når skal det selges? Funnet nytt? Du sa gjerne noe om det på treffet, men gullfiskhukommelse;)

Sjansene er grei for deltid, formen er bedre med nye medisiner og en litt mer oppdatert lege.

Vi selger ikke før til våren, men sambo vil heller legge gulv nå enn i vinter. Litt pga. temperatur og litt pga. baby.

Håper dere får et flott treff. Ser ut som det blir flere denne gangen?

Ja ikke sant:) jeg har jo pasientene da, men det blir ikke helt det samme:P og ikke er det så mange heller. Hehe. Men jeg er den eneste av nattevaktene som har så "mange" ulike å jobbe med, de andre har alltid samme:o
Oj :/ nei det blir ikke helt det samme :p
Men uff når du kun jobber med de samme så er det jammen ekstra viktig at det er personer som passer godt sammen :)

Back
Topp