Hehe jeg liker best å sitte på jegJa det er litt rartjeg klarer det a, men føler meg ikke trygg. Hehe.
Kan være ganske redd mtp bilkjøring da, hvis andre kjører kan jeg føle det utrygt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg liker best å sitte på jegJa det er litt rartjeg klarer det a, men føler meg ikke trygg. Hehe.
Kan være ganske redd mtp bilkjøring da, hvis andre kjører kan jeg føle det utrygt![]()
Jeg får treGrøss ja, nå er det enda viktigere å holde seg frisk. Og tenk med TO fremfor en ogsåhehe
Er mest glad i å sitte på jeg og, men hender jeg må si ifra om at det går for fortHehe jeg liker best å sitte på jeghater p kjøre selv på veier jeg ikke kan
![]()
Hehe jeg liker heller ikke fartEr mest glad i å sitte på jeg og, men hender jeg må si ifra om at det går for fortmen selv kan jeg godt kjøre litt fort. Hehe. Men ikke etter jeg ble mamma faktisk
![]()
Håper gubben kan kjøre saktere når han blir pappaEr mest glad i å sitte på jeg og, men hender jeg må si ifra om at det går for fortmen selv kan jeg godt kjøre litt fort. Hehe. Men ikke etter jeg ble mamma faktisk
![]()
Ja de to største dine klarer seg nok mye selvJeg får tremen heldigvis en god samboer, å de andre er store å jeg er heldigvis sjeldent syk. Bank i bordet
Sånne ting føles tryggere å gjøre selvHehe jeg liker heller ikke fartda sier jeg å i fra
å jeg hater forbikjøring er der det ikke er laget til for det
![]()
UffJa de to største dine klarer seg nok mye selvgodt du har samboer hjemme, skulle ønske jeg og hadde det
![]()
JaSånne ting føles tryggere å gjøre selvhehe. Men er deilig å sitte på igrunn
![]()
Får håpe detHåper gubben kan kjøre saktere når han blir pappagår ille fort noen ganger nå.
Ja det gjør nok det. Vet mannen her kjører fortere når han skal til og fra jobb Feks, når han kjører alene. Men når vi er i bilen så går det stort sett i fartsgrensa eller under faktiskHåper gubben kan kjøre saktere når han blir pappagår ille fort noen ganger nå.
Han er borte mandag før vi står opp til torsdag ettermiddag. Så er jo ikke så lenge, men ut av en uke er det jo myeUffer han mye borte med jobb?
Ja jeg er veldig heldig der. Jobben hans er bare 5 min å gå fra hjemmet![]()
Det er mye av en uke det jaHan er borte mandag før vi står opp til torsdag ettermiddag. Så er jo ikke så lenge, men ut av en uke er det jo mye
Åå det hørtes deilig utskulle ønske vi kunne ha den normale familiehverdagen.
Får håpe det![]()
Når det er bare han er han shumaker og vær dens beste formel 1 kjørerJa det gjør nok det. Vet mannen her kjører fortere når han skal til og fra jobb Feks, når han kjører alene. Men når vi er i bilen så går det stort sett i fartsgrensa eller under faktiskjeg kjører aldri over fartsgrensa med sønnen min i bilen. Og har blitt flinkere ellers også
man sparer så lite på det, i forhold til hva man kan miste
![]()
HahahaNår det er bare han er han shumaker og vær dens beste formel 1 kjører![]()
oohh namme. heldige deg som kan spise den.Vis vedlegget 129246holdt ut så lenge![]()
Jaoohh namme. heldige deg som kan spise den.