Åååh det er sykt kjekt når de kan gjøreDet er nydeligsærlig med mamma og pappa. Fikk omgangssyken i vinter og var alene med guttungen som ikke ville sove. Da svingte pappa bortom å henta han kl tolv på natta. Livredder for meg iallfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh det er sykt kjekt når de kan gjøreDet er nydeligsærlig med mamma og pappa. Fikk omgangssyken i vinter og var alene med guttungen som ikke ville sove. Da svingte pappa bortom å henta han kl tolv på natta. Livredder for meg iallfall
![]()
Hehe får vel litt kick av detdet kommer jeg aldri til å gjøre
![]()
uff
modig du
![]()
Hehehe jeg var alltid VictoriaHvem var dere i spice girls da?
Jeg måtte alltid være sporty spice![]()
okeiJeg Jar ca 66%haha
Noe enormtHehe får vel litt kick av detglad i ekstremsport egentlig, men gjør det veldig sjelden. Har du høydeskrekk?
jeg var med i 2 gjenger...Hvem var dere i spice girls da?
Jeppokeihar du mulighet til å jobbe ekstra også?
Vi var en gjeng å alle hadde sitt medlem, jeg var scary spice/mel b.Hvem var dere i spice girls da?
Ja man har nok med seg selv når man er syk, og særlig når det kommer både her og derÅååh det er sykt kjekt når de kan gjøre![]()
![]()
Hehe det tror jeg jeg og varHehehe jeg var alltid Victoria![]()
ja, men det er jo greit da om man ønsker mer.Jeppmen da mest dagtid
pga sambo sin jobb
![]()
Hehe det er sikkert å vistJa man har nok med seg selv når man er syk, og særlig når det kommer både her og der![]()
Ja det er detja, men det er jo greit da om man ønsker mer.
ser denJa det er detmen å greit p ha en dag fri til møter ol
![]()
HeheNoe enormttørr nesten ikke se ned trappa
![]()
![]()
Må være utrolig tøfft å kunne gjøre sånne ting da![]()
Nei iallfall ikkeHehe det er sikkert å vistå da hjelper det ikke når barna ikke vill sove
![]()
Hehe så rart daHehe
Men jeg syns sånne småting er verre faktisk. Ble kjemperedd da jeg og mannen kjørte trollstigen for mange år siden for eksempelhehe. Og stiger føler jeg meg ikke kjempetrygg i. Men arrangerte ting som fallskjerm er utrolig gøy
![]()
JaNei iallfall ikkeder merker man forskjell fra man kun hadde seg selv!!
Ja det er litt rartHehe så rart dahehe
jeg klarer heller ikke stiger
![]()
Grøss ja, nå er det enda viktigere å holde seg frisk. Og tenk med TO fremfor en ogsåJada man hadde tid til å være syk. Nå må man være syk men likevel ha alle oppgavene
![]()