Hehe mikke alltid lett å være fornuftigmå vel legge meg her snarteller det er fornuftig vaffal
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe mikke alltid lett å være fornuftigmå vel legge meg her snarteller det er fornuftig vaffal
![]()
HeheHaha - kommer tilbake og ser det er 386 poster å lese :O dere har vært veldig aktive ser jeg ^-^
Hatt en fin kveld?
jeg tåler den ikke:/Jaden er farlig god
![]()
ka serieHehe mikke alltid lett å være fornuftigher blir det en serie før legge tid
![]()
hehe...gidder vel ikke bla deg gjennom alt detHaha - kommer tilbake og ser det er 386 poster å lese :O dere har vært veldig aktive ser jeg ^-^
Hatt en fin kveld?
Uff neijeg tåler den ikke:/
Helt ok - ble en del gåing, en tur innom søstrene grene og panduro før kamp (som ble spennende selv om de røk ut av CL)Hehedet er fint det
![]()
Ja har det![]()
Du da?
Secrets and lieska serie?
Hva du skal i fang med da?Helt ok - ble en del gåing, en tur innom søstrene grene og panduro før kamp (som ble spennende selv om de røk ut av CL)
Så etter hvert blir det strikkeprosjekt her og![]()
Nei, denne gangen hoppet jeh rett til sluttenhehe...gidder vel ikke bla deg gjennom alt det?
ja, koselig denskravling og tid med gubben
i morgen tidlig er dt jobb så bør vel finne senga ...
jada, men går greit. er ikke vant med noe annet nåUff neidet er så kjedelig med allergier
ja...begynner 7:ONei, denne gangen hoppet jeh rett til slutten
Tidlig vakt?
ooh, kos degSecrets and lies![]()
Sokker - sånn juksegreieHva du skal i fang med da?![]()
Oj, ja da kan det være greit å få sovet litt ja.ja...begynner 7:O
mhm...tror jeg finner senga...ikke trøtt, men tar med meg ei bok...Oj, ja da kan det være greit å få sovet litt ja.
lang vakt i morgen da?
Høres veldig lurt ut ^-^ dessuten ligger du så greit an attemhm...tror jeg finner senga...ikke trøtt, men tar med meg ei bok...
til 14.30
Har du hatt det lenge?jada, men går greit. er ikke vant med noe annet nå![]()
thanksHøres veldig lurt ut ^-^ dessuten ligger du så greit an atte
Du får sove godt!![]()
3år. men finner køya her. nattaHar du hatt det lenge?