Skravletråd

Er mest glad i å sitte på jeg og, men hender jeg må si ifra om at det går for fort:P men selv kan jeg godt kjøre litt fort. Hehe. Men ikke etter jeg ble mamma faktisk:)
Hehe jeg liker heller ikke fart :p da sier jeg å i fra :p å jeg hater forbikjøring er der det ikke er laget til for det :o

Håper gubben kan kjøre saktere når han blir pappa :) går ille fort noen ganger nå.
Ja det gjør nok det. Vet mannen her kjører fortere når han skal til og fra jobb Feks, når han kjører alene. Men når vi er i bilen så går det stort sett i fartsgrensa eller under faktisk:P jeg kjører aldri over fartsgrensa med sønnen min i bilen. Og har blitt flinkere ellers også:) man sparer så lite på det, i forhold til hva man kan miste:(

Uff :( er han mye borte med jobb?

Ja jeg er veldig heldig der. Jobben hans er bare 5 min å gå fra hjemmet :)
Han er borte mandag før vi står opp til torsdag ettermiddag. Så er jo ikke så lenge, men ut av en uke er det jo mye:(
Åå det hørtes deilig ut:) skulle ønske vi kunne ha den normale familiehverdagen.

Får håpe det :D
Ja det gjør nok det. Vet mannen her kjører fortere når han skal til og fra jobb Feks, når han kjører alene. Men når vi er i bilen så går det stort sett i fartsgrensa eller under faktisk:P jeg kjører aldri over fartsgrensa med sønnen min i bilen. Og har blitt flinkere ellers også:) man sparer så lite på det, i forhold til hva man kan miste:(
Når det er bare han er han shumaker og vær dens beste formel 1 kjører :p

Haha - kommer tilbake og ser det er 386 poster å lese :O dere har vært veldig aktive ser jeg ^-^

Hatt en fin kveld?

Back
Topp