Skravletråd

:) nei nå var ikke formen noe særlig gitt
Er noen dager som er verre enn andre. Er så glad for at kvalmen er bedre jeg, blir jo helt sprø av å være konstant dårlig:o rart man glemmer det og utsetter seg for det igjen igrunn:P frister ikke med fler svangerskap akkurat:p

Nei..nå må mannen komme. jeg og guttungen er sulten og middagen klar:P

Er noen dager som er verre enn andre. Er så glad for at kvalmen er bedre jeg, blir jo helt sprø av å være konstant dårlig:o rart man glemmer det og utsetter seg for det igjen igrunn:P frister ikke med fler svangerskap akkurat:p

Ble så kvalm på bussen hjem.. Sliten og varmt kanskje. Blir litt lett bilsyk..

Skal dere ha fler? Er vår nr.3 på vei, tror det blir siste :)

Ja vognteppe :) da har jeg 3 stk. Ma har strikka 2 :) :)
Får vel begynne på julegavene som skal strikkes når ferdig med dette:) :)
Så flink du er! Jeg begynte på dress til guttungen påska før han ble født i juli, kom til over magen og så glemte jeg den:P i blått garn så gidder ikke fortsette til jenta i magen:P og begynt på mariusgenser til gutten min, men ikke strikka siden påske. I str 4 år da, så har god tid:D haha han er 2.

Ble så kvalm på bussen hjem.. Sliten og varmt kanskje. Blir litt lett bilsyk..

Skal dere ha fler? Er vår nr.3 på vei, tror det blir siste :)
Huff ja. Vi har ikke sagt noe om hvor mange vi vil ha, men har tenkt litt på tre. Nå er jeg usikker:P vil være ferdig før jeg er 30år, så har litt tid enda. Hehe. Har igrunn tenkt å ta en og en til vi føler oss ferdig:)

Og storebror hadde hatt en fin dag på SFO :)

Huff ja. Vi har ikke sagt noe om hvor mange vi vil ha, men har tenkt litt på tre. Nå er jeg usikker:P vil være ferdig før jeg er 30år, så har litt tid enda. Hehe. Har igrunn tenkt å ta en og en til vi føler oss ferdig:)

Hehe.. Jeg er 31 :P

Dama bak meg i køen på h&m sto der med sin datter nr 6 og pratet med noen :P

Hehe kult :) Stor hage?

vi har MYE godt i hagen :)
Ja vi har masse hage:) overtok huset i desember. Men er ikke noe annet spiselig enn de to tingene. Får ta litt og litt tror jeg:) mannen jobber så mye med maskiner og sånt så nå er hagen bare kaos, så får vente med å plante mer.
Hva har dere hagen?:)

Ja tok på den turen her.. Mye gåing på hardt underlag og litt å bære på. Utslitt og bekkenet har streika..
huff. dakar...men vaffal kjekt å se lille da?
Kan mannen ta ungene litt da så du får hvilt?

Ja vi har masse hage:) overtok huset i desember. Men er ikke noe annet spiselig enn de to tingene. Får ta litt og litt tror jeg:) mannen jobber så mye med maskiner og sånt så nå er hagen bare kaos, så får vente med å plante mer.
Hva har dere hagen?:)

Oi vet ikke om jeg husker alt :P
Druer, kirsebær, rips, bringebær, blåbær, markjordbær, bjørnebær, moreller, stikkelsbær, to plommetrær, pæretre, epletre som er poda så det er to sorter på samme treet :) det jeg kom på i farten

Back
Topp