Ja vognteppeda har jeg 3 stk. Ma har strikka 2
![]()
Får vel begynne på julegavene som skal strikkes når ferdig med dette![]()
![]()
Flink du er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vognteppeda har jeg 3 stk. Ma har strikka 2
![]()
![]()
Er noen dager som er verre enn andre. Er så glad for at kvalmen er bedre jeg, blir jo helt sprø av å være konstant dårlignei nå var ikke formen noe særlig gitt
Sliten ja? Legge deg tidlig i kveld da?
Ja veldig gøySå gøy da![]()
Oki, håpe det ble noen bra bilder da![]()
Er noen dager som er verre enn andre. Er så glad for at kvalmen er bedre jeg, blir jo helt sprø av å være konstant dårligrart man glemmer det og utsetter seg for det igjen igrunn
frister ikke med fler svangerskap akkurat
![]()
Så flink du er! Jeg begynte på dress til guttungen påska før han ble født i juli, kom til over magen og så glemte jeg denJa vognteppeda har jeg 3 stk. Ma har strikka 2
![]()
![]()
Nei..nå må mannen komme. jeg og guttungen er sulten og middagen klar![]()
Ja veldig gøyplanta jordbærstiklinger tidlig i vår og, regnet ikke med noen bær i år, men jammen har jeg fått tre modne foreløpig
de smakte nydelig. Hehe
Huff ja. Vi har ikke sagt noe om hvor mange vi vil ha, men har tenkt litt på tre. Nå er jeg usikkerBle så kvalm på bussen hjem.. Sliten og varmt kanskje. Blir litt lett bilsyk..
Skal dere ha fler? Er vår nr.3 på vei, tror det blir siste![]()
Huff ja. Vi har ikke sagt noe om hvor mange vi vil ha, men har tenkt litt på tre. Nå er jeg usikkervil være ferdig før jeg er 30år, så har litt tid enda. Hehe. Har igrunn tenkt å ta en og en til vi føler oss ferdig
![]()
Ja vi har masse hageHehe kultStor hage?
vi har MYE godt i hagen![]()
huff. dakar...men vaffal kjekt å se lille da?Ja tok på den turen her.. Mye gåing på hardt underlag og litt å bære på. Utslitt og bekkenet har streika..
Det er mest fordi jeg føler vi begynte "tidlig", at jeg ikke vil draaaa det ut så vi har småbarn for alltidHehe.. Jeg er 31![]()
Dama bak meg i køen på h&m sto der med sin datter nr 6 og pratet med noen![]()
Del gjerneHåper detse på de etterpå
![]()
Ja vi har masse hageovertok huset i desember. Men er ikke noe annet spiselig enn de to tingene. Får ta litt og litt tror jeg
mannen jobber så mye med maskiner og sånt så nå er hagen bare kaos, så får vente med å plante mer.
Hva har dere hagen?![]()
bli noe enkelt da?Jeg er sulten men orker ikke lage![]()