Skravletråd

Gå på asfalt og steinvei er bare helt tortur for bekkenet! Og føttene verker.. Også er jeg varm og kvalm... Klage litt...

Ble en kort tur, men fikk jo litt inn.
Mannen gikk lei etter 5. kleggbittet
Ååå blåbær:D jeg og guttungen og fant det for et par uker siden, det var såå godt!! Trodde det var altfor tidlig enda, men rett utenfor huset var det:)
Usj, skjønner mannen, klegg er noe skikkelig dritt:o

Ååå blåbær:D jeg og guttungen og fant det for et par uker siden, det var såå godt!! Trodde det var altfor tidlig enda, men rett utenfor huset var det:)
Usj, skjønner mannen, klegg er noe skikkelig dritt:o

Så gøy, vi fant ut på søndag at vi har blåbær i Hagen :)

Så gøy, vi fant ut på søndag at vi har blåbær i Hagen :)
Hehe så gøy:D jeg kjøpte to blåbærbusker i vår som jeg planta først i sommer. Var redd jeg hadde ødelagt de med for lite vann før jeg planta men det har gått bra:) er masse bær på de, men ikke modent enda. Gleder meg:D

Mest lyst å sove :P men det blir vel ikke så lett

Hei igjen, ferdig på 3D :) var en mye raskere titt denne gangen (regnet med det). Hun hadde navlestrengen som en klase oppi fjeset i dag og :p men ingen hender oppi der i det minste :D gikk litt fort, skal titte på bildene når jeg kommer hjem :)
Oki, håpe det ble noen bra bilder da:D

Hehe så gøy:D jeg kjøpte to blåbærbusker i vår som jeg planta først i sommer. Var redd jeg hadde ødelagt de med for lite vann før jeg planta men det har gått bra:) er masse bær på de, men ikke modent enda. Gleder meg:D

Så gøy da :D

Back
Topp