JaJa det håper jeghøres jo veldig overkommelig ut, så lenge jeg slipper de tyngste oppgavene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJa det håper jeghøres jo veldig overkommelig ut, så lenge jeg slipper de tyngste oppgavene
![]()
mhm det r viktigJa det blir nok det snartmå ha strøm på telefonen til unger skal hentes
![]()
mhm det r viktig![]()
Blir vel det I starten. Men tenker det blir investert i en jakke til høstenNei ikke her hellerså må bruke mannens jakker og det er ikke så fint
så går helst uten.
Litt, skal Google det nå å se hva som dukker oppRart st ingen har det da :/ har du sett på nett?
Hehe blir fort for trangtBergans dette og, går bare såvidt![]()
Ja de fleste vaktene er "på toppen". Så da håper jeg det går braJahåper de er flinke med å hjelpe på jobben å
er kjekt å få kommet seg ut litt
![]()
Jeg gadd aldri investere i noe sist så tror ikke jeg gidder nå hellerBlir vel det I starten. Men tenker det blir investert i en jakke til høsten
Hørt mye bra om dem![]()
Men ble litt I lengste laget når jeg ikke er på jobb![]()
Åh kos deg masseWeeeee ^-^ ut og plukke blåbær![]()
Håper du finner enLitt, skal Google det nå å se hva som dukker opp![]()
Ok ja da blir det nok ekstra godt for degJa de fleste vaktene er "på toppen". Så da håper jeg det går braikke vært på jobb siden før påske
så set blir godt!
Vis den var i 11 tiden så tror jeg ikke det er oppgradering igjen før kl 3 caEr det snart oppdatering?
Åååh det er så godtKjøpte meg en nystekt sjokoladebolle jeg, NAM!
Håper virkelig hun vill vise seg godt nåVente-vente![]()