Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har vert da3 vaskemaskin på![]()
Skrevet handleliste og klar for butikkenDeretter hente guttungen i barnehagen
![]()
Jeg syntes ikke detJeg lurer på en tinghar hemmelig gruppe på fb, fordi vi ikke har annonsert det der. Men så bore del fam litt unna og morro å dele ting med dem å. Så gruppa består av nærmeste fam
å lurte da på er det frekt av meg å legge ut hva jeg ønsker meg til jul der til mj
som I hva de kan kjøpe til henne som jeg ønsker at hun kan få
![]()
Det kommer helt an på hvordan familien er detJeg lurer på en tinghar hemmelig gruppe på fb, fordi vi ikke har annonsert det der. Men så bore del fam litt unna og morro å dele ting med dem å. Så gruppa består av nærmeste fam
å lurte da på er det frekt av meg å legge ut hva jeg ønsker meg til jul der til mj
som I hva de kan kjøpe til henne som jeg ønsker at hun kan få
![]()
Rart det der...blir alltid noe mer enn det som står på handlelistenSå flink du har vert da![]()
Se der ja...jeg nærmer meg veldig de to øversteOg siden jeg er I bildedelehumør - sånn ser det ut etter oppdatering
Vi har fremdeles 5 på topp 10, men to har sneket seg inn mellom![]()
Er bare å gire opp skravlinga mi nå daOg siden jeg er I bildedelehumør - sånn ser det ut etter oppdatering
Og siden jeg er I bildedelehumør - sånn ser det ut etter oppdatering
Oi! Bør klare 600 i dag jeg da?![]()
Tror det går lettEr bare å gire opp skravlinga mi nå da![]()
Vi gleder oss til å seHei igjen, ferdig på 3Dvar en mye raskere titt denne gangen (regnet med det). Hun hadde navlestrengen som en klase oppi fjeset i dag og
men ingen hender oppi der i det minste
gikk litt fort, skal titte på bildene når jeg kommer hjem
![]()
Tror det går lett
Men blir nok litt mindre på meg. På vei inn til "byen" - litt besøk, litt mat og litt kamp ^-^
Tror det går lett
Men blir nok litt mindre på meg. På vei inn til "byen" - litt besøk, litt mat og litt kamp ^-^