Skravletråd

3 vaskemaskin på:)
Skrevet handleliste og klar for butikken:) Deretter hente guttungen i barnehagen:)

Jeg lurer på en ting :) har hemmelig gruppe på fb, fordi vi ikke har annonsert det der. Men så bore del fam litt unna og morro å dele ting med dem å. Så gruppa består av nærmeste fam :) å lurte da på er det frekt av meg å legge ut hva jeg ønsker meg til jul der til mj :) som I hva de kan kjøpe til henne som jeg ønsker at hun kan få :)

Jeg lurer på en ting :) har hemmelig gruppe på fb, fordi vi ikke har annonsert det der. Men så bore del fam litt unna og morro å dele ting med dem å. Så gruppa består av nærmeste fam :) å lurte da på er det frekt av meg å legge ut hva jeg ønsker meg til jul der til mj :) som I hva de kan kjøpe til henne som jeg ønsker at hun kan få :)
Jeg syntes ikke det :)

Det kommer helt an på hvordan familien er det :) vet at når svigersøster fikk barn så var hun snar med å sende ut beskjed om hva hun ønsket seg fra hver enkel - praktisk når man ikke veg hva man skal kjøpe, men litt kjedelig for oss som allerede hadde kjøpt inn :/

Det er nesten best hvis de selv skulle finne på å spørre :P eventuelt lede dem til å spørre?

Og siden jeg er I bildedelehumør - sånn ser det ut etter oppdatering :P

Vi har fremdeles 5 på topp 10, men to har sneket seg inn mellom ;)

Vedlegg

• 1438693792051.jpg
    1438693792051.jpg
    58,5 KB · Visninger: 7
Hei igjen, ferdig på 3D :) var en mye raskere titt denne gangen (regnet med det). Hun hadde navlestrengen som en klase oppi fjeset i dag og :P men ingen hender oppi der i det minste :D gikk litt fort, skal titte på bildene når jeg kommer hjem :)

Hei igjen, ferdig på 3D :) var en mye raskere titt denne gangen (regnet med det). Hun hadde navlestrengen som en klase oppi fjeset i dag og :P men ingen hender oppi der i det minste :D gikk litt fort, skal titte på bildene når jeg kommer hjem :)
Vi gleder oss til å se ;)

Satt og ventet på bussen, sto den kom om 7 min så etterhvert sto det nå i en evighet, men ingen buss kom.... :o måtte vente på neste

Kjøpte tisselaken-stretchlaken, stiv pris!! 299 for én... Men liker de best for de krøller seg ikke.

Back
Topp