Godt at alt så bra utFikk i alle fall sett bollekinn og dobbelthake <3 Så ut som hun hadde vokst godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt at alt så bra utFikk i alle fall sett bollekinn og dobbelthake <3 Så ut som hun hadde vokst godt![]()
Ja der var stive priser.Kjøpte tisselaken-stretchlaken, stiv pris!! 299 for én... Men liker de best for de krøller seg ikke.
Ja der var stive priser.
Ååå blåbærBle en kort tur, men fikk jo litt inn.
Mannen gikk lei etter 5. kleggbittet
Ååå blåbærjeg og guttungen og fant det for et par uker siden, det var såå godt!! Trodde det var altfor tidlig enda, men rett utenfor huset var det
Usj, skjønner mannen, klegg er noe skikkelig dritt![]()
Uff asfalt er ikke det beste neiGå på asfalt og steinvei er bare helt tortur for bekkenet! Og føttene verker.. Også er jeg varm og kvalm... Klage litt...
Se der jaBle en kort tur, men fikk jo litt inn.
Mannen gikk lei etter 5. kleggbittet
Uff asfalt er ikke det beste neilov å klage
![]()
Hehe så gøySå gøy, vi fant ut på søndag at vi har blåbær i Hagen![]()
Ja vognteppeDet er detEr det babyteppe?
Oki, håpe det ble noen bra bilder daHei igjen, ferdig på 3Dvar en mye raskere titt denne gangen (regnet med det). Hun hadde navlestrengen som en klase oppi fjeset i dag og
men ingen hender oppi der i det minste
gikk litt fort, skal titte på bildene når jeg kommer hjem
![]()
Hehe så gøyjeg kjøpte to blåbærbusker i vår som jeg planta først i sommer. Var redd jeg hadde ødelagt de med for lite vann før jeg planta men det har gått bra
er masse bær på de, men ikke modent enda. Gleder meg
![]()
Sliten ja? Legge deg tidlig i kveld da?Mest lyst å sovemen det blir vel ikke så lett