Har dere tenkt på navn enda?Du venter også jente?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere tenkt på navn enda?Du venter også jente?![]()
Hehe, såpass ja!I dag skal vi se episode 7 eller noeKom ut i går
Det fikk braHvordan gikk det?
Er farlig ja ^-^ kan ikke se på det sultenJa det er farlig å se påaldri sett de utenlandske versjonene, men kan tenke meg de lager mye fristende der og
er jamie oliver i den australske?
Så bra da! Jeg håper bare på at min ikke henger seg på han ene kameraten fra bhg jeg da. De er ikke helt bra for hverandre, kan man si:SDet fikk brahadde to jeg da
pjokken begynnte på ny skole så for han var jo å alt nytt
![]()
Så en i 3 å lillemor i 1![]()
Gikk veldig bra så jeg håper det fortsetter slik for de![]()
Hehe ebay er kjempe farligTakker ^-^ tror det blir farlig tur på ebay når lønna kommer![]()
Haha, seriøst? Babyting da eller?Hehe ebay er kjempe farligjeg venter på 22 pakker
![]()
22! Jeeez så spennende det blir med postmannen fremover for deg og daHehe ebay er kjempe farligjeg venter på 22 pakker
![]()
Uff nei det der er ikke lett.. Min sønn hadde mange av de på den gammle skolen så håper han ikke finner noen slike venner her :/ jeg fikk hvertfall hjem en mye roligere gutt enn hva jeg har pleid å få hjemSå bra da! Jeg håper bare på at min ikke henger seg på han ene kameraten fra bhg jeg da. De er ikke helt bra for hverandre, kan man si:S
Uff ja det er seriøstHaha, seriøst? Babyting da eller?
Hahaha viktig å holde de i jobb22! Jeeez så spennende det blir med postmannen fremover for deg og da![]()
HeheUff ja det er seriøsthjelpes meg..
Litt baby tøy, en genser til storesøster, litt pynt til rommene å litt vegg klister![]()
Jo men sjønner det veldig godt![]()
man får da aldri nok av å se på de søte små <3
Hehehe kjekt når slike ting bare kommer dalene daÅj:O :O :O se hva som bare ramla ned i fanget mitt nå da![]()
Nei, det er ikke det altså...Uff nei det der er ikke lett.. Min sønn hadde mange av de på den gammle skolen så håper han ikke finner noen slike venner her :/ jeg fikk hvertfall hjem en mye roligere gutt enn hva jeg har pleid å få hjem![]()
Å! Hvordan gikk det? Har han/hun vært der litt alene da eller?
Haha så kult da - morsomt når postmannen ikke er sur eller veldig anonym som hos oss. Nesten så han fordufter hvis du prøver å komme ham i møteHahaha viktig å holde de i jobb![]()
hahaha jeg kjenner Postmannen
å han bare ler
haha
Ja jeg håper detNei, det er ikke det altså...![]()
Får satse på det blir bra å komme på ny skole ja![]()