Skravletråd

Ja det er farlig å se på:D aldri sett de utenlandske versjonene, men kan tenke meg de lager mye fristende der og:D er jamie oliver i den australske?
Er farlig ja ^-^ kan ikke se på det sulten ;)

Nei, på den Australske er det tre "lokale" - men liker den trioen veldig godt jeg da. Synes stemningen er så mye hyggeligere enn den amerikanske og så har de mye asiatiske retter

Det fikk bra :D hadde to jeg da :p pjokken begynnte på ny skole så for han var jo å alt nytt :)
Så en i 3 å lillemor i 1 :)
Gikk veldig bra så jeg håper det fortsetter slik for de :D
Så bra da! Jeg håper bare på at min ikke henger seg på han ene kameraten fra bhg jeg da. De er ikke helt bra for hverandre, kan man si:S

Så bra da! Jeg håper bare på at min ikke henger seg på han ene kameraten fra bhg jeg da. De er ikke helt bra for hverandre, kan man si:S
Uff nei det der er ikke lett.. Min sønn hadde mange av de på den gammle skolen så håper han ikke finner noen slike venner her :/ jeg fikk hvertfall hjem en mye roligere gutt enn hva jeg har pleid å få hjem :)

Åj:O :O :O se hva som bare ramla ned i fanget mitt nå da ;)

Vedlegg

• Snapchat-6398075321871364009.jpg
    Snapchat-6398075321871364009.jpg
    256 KB · Visninger: 4
Uff ja det er seriøst :eek: hjelpes meg..
Litt baby tøy, en genser til storesøster, litt pynt til rommene å litt vegg klister :p
Hehe:) Hvilket veggklister har du kjøpt? Vurderte å kjøpe det til babyrommet, men fant ikke heeelt sånn som jeg hadde sett for meg, så da la jeg det bare litt på is

Uff nei det der er ikke lett.. Min sønn hadde mange av de på den gammle skolen så håper han ikke finner noen slike venner her :/ jeg fikk hvertfall hjem en mye roligere gutt enn hva jeg har pleid å få hjem :)
Nei, det er ikke det altså...:(
Får satse på det blir bra å komme på ny skole ja:)

Hahaha viktig å holde de i jobb :p :p hahaha jeg kjenner Postmannen :p å han bare ler :p haha
Haha så kult da - morsomt når postmannen ikke er sur eller veldig anonym som hos oss. Nesten så han fordufter hvis du prøver å komme ham i møte

Back
Topp