Kanskje jeg lager et til og, i bare rosa og lilla og beigeSkal lage en til i rosa.. hehe.. uff..![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg lager et til og, i bare rosa og lilla og beigeSkal lage en til i rosa.. hehe.. uff..![]()
![]()
Så stiligHer ser du fargespraket mitt! Fargene kommer egentlig ikke så fint frem på bildet da. Lurte på om jeg skulle ha sånn grønn kant rundt teppet og. Får se.. Jaja, blir som det blir.
Vis vedlegget 128936
Her ser du fargespraket mitt! Fargene kommer egentlig ikke så fint frem på bildet da. Lurte på om jeg skulle ha sånn grønn kant rundt teppet og. Får se.. Jaja, blir som det blir.
Vis vedlegget 128936
Takk for detSå stilig![]()
så flink du er da
![]()
![]()
Opp på NAV med sykemelding å levere å hente barn på SFO.. Ellers fint lite :/
Du da?
Tusen takkSyns det var stilig jeg!! Så kult mønster![]()
![]()
Kanskje jeg lager et til og, i bare rosa og lilla og beige![]()
Hihi, så søte
Det er jo det!Det er en veldig fin fargekombo da![]()
Jeg liker det sånn jeg daTakk for detJeg veksler veldig mellom å synes det er fint og at det er alt for voldsomt
![]()
Sesong 1? Den er braaa!! Ikke sett den nye sesongen daSamboeren sier vi skal se true detective.. snart.. så da skal vi visst det![]()
Åååh så gøySFO også har jeg 3D igjen![]()
Ooooh! Me wants!!!!
ÅååhHihi, så søteFikk hvit uglelampe av farmor til å ha på barnerommet vi. Den forelska jeg meg i
![]()
Skal på første dag på SFO sammen med femåringen! Blir spennende. Han skal ikke være mye på SFO da, men må jo bare ha han der de få timene i uka jeg skal jobbe.Har dere planer i morra da?
Hihi, så søteFikk hvit uglelampe av farmor til å ha på barnerommet vi. Den forelska jeg meg i
![]()