Jepp!Du venter også jente?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Du venter også jente?![]()
Det skal jeg prøve å huske etterpå!Åååhhar du bilde?
![]()
Sesong 1? Den er braaa!! Ikke sett den nye sesongen da
Åååh så gøy![]()
håper hun vill samarbeide mer nå
![]()
Nei, hørte rykter om det.. Men må nok se den likevel daDette er sesong 2! Likte veldig godt sesong 1, syns ikke denne er like bra, men ok
Skal på første dag på SFO sammen med femåringen! Blir spennende. Han skal ikke være mye på SFO da, men må jo bare ha han der de få timene i uka jeg skal jobbe.
Så spennende daSkal på første dag på SFO sammen med femåringen! Blir spennende. Han skal ikke være mye på SFO da, men må jo bare ha han der de få timene i uka jeg skal jobbe.
Mener jeg hvertfall at det stodÅjaaaa![]()
![]()
Nei, hørte rykter om det.. Men må nok se den likevel daKommet langt?
Krysser fingreneJaaaa takk håper det!! Blir bare meg som drar i morgen da, så er sambo hjemme med lillegutt![]()
Krysser fingrene![]()
Hahaha jaå hvertfall nå
hahaha uff nei.. Farlig farlig
![]()
Ja det er farlig å se påLiker masterchef Australia - sett kanskje litt for mye på div. program m Ramsey og Oliver... veldig farlig!![]()
Jo men sjønner det veldig godtSpent selv om det bare er 2 uker siden sist![]()
Å! Hvordan gikk det? Har han/hun vært der litt alene da eller?Spennende! Lykke tilMin hadde første dag i dag
![]()
Det kan du sikkertLurer på om man kan se forskjell.. At hun har vokstFra 25 til 27 uker
Hvordan gikk det?Så spennende da![]()
masse lykke til med første dag
vi hadde å det i dag
![]()
Takker ^-^ tror det blir farlig tur på ebay når lønna kommer