Skravletråd

Fikk påminnelse fra ebay om at pakke var på vei :) har 14 pakker på vei:) å alle skal komme i løpet av august :) :) gleder meg :)

Da er vi tilbake - ble en 3kms tur ut, fulgt opp av kaffebesøk hos noen naboer :)

Masse masse frisk luft og blåbær! :D har fått lovet at vi skal ut å plukke litt senere igjen, men måtte hjem for å kjøre svigermor til butikken - hun skal bare se ferdig Home and away :P
Så deilig :)høres ut som om at du har hatt en fin dag:)

Fikk påminnelse fra ebay om at pakke var på vei :) har 14 pakker på vei:) å alle skal komme i løpet av august :) :) gleder meg :)
Oj! Ikke mindre enn 14! :P

Blir jo ekstra spennende å følge med når postmannen kommer fremover da ^-^

Har vært nervøs siden i går kveld, Har nesten ikke kjent liv og er mega hoven i bena spes høyre. Men nå har jeg snart drekki 1, 5 l cola på 1, 5 timer å nå har det begynt å bli litt liv:) kjenner det var godt.
Men drar på legevakta i morra hvis det fortsetter slik.

Har vært nervøs siden i går kveld, Har nesten ikke kjent liv og er mega hoven i bena spes høyre. Men nå har jeg snart drekki 1, 5 l cola på 1, 5 timer å nå har det begynt å bli litt liv:) kjenner det var godt.
Min har snudd seg og ser innover ryggen min, så merker litt mindre i det siste. Men kjenner ham godt hvis jeg ligger på siden.

Håper din tar seg opp nå da :)

Min har snudd seg og ser innover ryggen min, så merker litt mindre i det siste. Men kjenner ham godt hvis jeg ligger på siden.

Håper din tar seg opp nå da :)
Ja 1, 5 l cola har hjulpet; ) kjenner at ho er der nå, ikke mye men nok te å bli roligere :)
Å i morra er det ei uke til ul:)

Weee :D er så kjekt med pakker :D :D jeg har å mange :o bestiller jo noe hver dag :p haha men kom ikke noe i posten i dag heller :( bah.. Bare en kjedelig regning :(

Uff da :( men er godt at du kjenner liv nå :) :)

Weee :D er så kjekt med pakker :D :D jeg har å mange :o bestiller jo noe hver dag :p haha men kom ikke noe i posten i dag heller :( bah.. Bare en kjedelig regning :(
Fikk bare reklame jeg :) alle regningene går på e-faktura, så de dukker på mystisk vis opp i nettbanken:p skulle ønske de kunne slutte med det:p

Ikke godt å være bekymret! Godt du kjenner noe liv :) bedre med en sjekk for mye enn en for lite!

Det er så kjedelig.. Her er postkassa helt tom i dag. Har sjekket den 3 ganger :P

Back
Topp