Det gjør nok detSå bra det gikk bra daskjønner det at det ikke er lett å være ny I klassen. Men vi får håpe det går seg til
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør nok detSå bra det gikk bra daskjønner det at det ikke er lett å være ny I klassen. Men vi får håpe det går seg til
![]()
Samboeren min klipper gresset så får vente til han er ferdig. Er ikke noe særlig med så veldig mye hjelp av lillegutt når man driver å lager mat![]()
Pappa fikk en kjele kokende vann på foten for en stund siden og det var visst ikke å anbefale :/Så vil helst ha matlagingen litt i fred
![]()
Ikke santEr helt innafor det![]()
Sannelig varmt i dag selv om det ikke er noe særlig sol...
Meldt regn og torden til i morgen så man må nyte det når det ikke er så verst![]()
Jahelt til nå
haha jenter å trass altså.. Helt utrolig hvor stae de kan være
nå er hun drit sur nå
![]()
Hehe det gjør min åSamboeren min klipper gresset så får vente til han er ferdig. Er ikke noe særlig med så veldig mye hjelp av lillegutt når man driver å lager mat![]()
Oj! GRATULERERHerreguuuuud!!!!:O:O:O Jeg vant bilsete!!!
JaJahelt til nå
haha jenter å trass altså.. Helt utrolig hvor stae de kan være
nå er hun drit sur nå
![]()
Hehe det gjør min åmen jeg tipper at min er ferdig lenge dør din
hehe
Hahaha nei jeg tror jammen ikke detJavokser vi noen gang det av oss da??? egentlig???
Nei det er nemmlig det vi ikke har hahaHehe kanskjeHvor stor hage?
Håper han er ferdig snart!!
Nei det er nemmlig det vi ikke har hahaden er bare 5 meter ut i fra huset
å så sikker 20 bred
![]()
Hvis du tar kontakt med dem, så skal det kunne ordne seg - har hørt om fler som har fått likevelJeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentet!! Litt dumt da
Da er vi tilbake - ble en 3kms tur ut, fulgt opp av kaffebesøk hos noen naboer![]()
Masse masse frisk luft og blåbær!har fått lovet at vi skal ut å plukke litt senere igjen, men måtte hjem for å kjøre svigermor til butikken - hun skal bare se ferdig Home and away
![]()
Nåååå tror jeg han kommer inn snart![]()
Kanskje